Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: przebudowa drogi krajowej nr 94 na odcinku Zederman - Jerzmanowice Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, do kontaktów: Aneta Trześniewska, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax 012 4110118, e-mail: przetargi@krakow.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krakow.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi krajowej nr 94 na odcinku Zederman - Jerzmanowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: woj. małopolskie, DK nr 94, odcinek Zederman - Jerzmanowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi krajowej nr 94 na odcinku Zederman - Jerzmanowice. Zamówienie obejmuje między innymi: - rozbiórkę starej, zużytej nawierzchni, - wykonanie odnowy nawierzchni, - wykonanie odwodnienia, - remont chodników, - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - przebudowa sieci teletechnicznej i elektrycznej, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: tak jak w pkt II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium - 400.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz następujace warunki szczegółowe: 1. W zakresie potencjału ekonomiczno-finansowego Wykonawca musi wykazać: 1.1) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 20 mln zł. 1.2)dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. 1.3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na równowartość co najmniej 2 000 000,00 zł. 2. W zakresie potencjału kadrowego Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące uprawnieniami, wykształceniem i doświadczeniem zawodowym odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde wymienione stanowisko: 2.1. Kierownik Budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej), minimalne kwalifikacje zawodowe - 3 realizacje robót drogowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drogach kat. min. G. 2.2. Kierownik robót drogowych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej ), minimalne kwalifikacje zawodowe - 3 realizacje robót drogowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drogach kat. min. G. 2.3. Nadzór geodezyjny (geodeta z uprawnieniami w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych), minimalne kwalifikacje zawodowe - 3 realizacje robót drogowych w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych 2.4. Laborant (wykształcenie min. średnie), minimalne kwalifikacje zawodowe - prowadził badania laboratoryjne przy realizacji min. 3 robót drogowych 3. W zakresie potencjału technicznego Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej: 3.1. Wytwórnia mieszanki mineralno - bitumicznej o wydajności co najmniej 120 Mg/h z pełną automatyką z możliwością monitorowania i rejestrowania komputerowo procesu technologicznego i z wszystkimi ważnymi decyzjami i uzgodnieniami, zlokalizowana w odległości pozwalającej na dostawę i wbudowanie masy w czasie do 2 godzin - szt.1 3.2. Rozścielacz mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską z wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,0 m do 7,5m - szt.1 3.3. Frezarki do nawierzchni o szer 1 m - szt.1 3.4. Frezarki do nawierzchni o szer 2 m - szt.1 3.5. Laboratorium wyposażone w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych przy realizacji zadania - szt.1 Uwaga! a) Dopuszcza się zakup mieszanki bitumicznej u wskazanego w ofercie podwykonawcy, pod warunkiem, że wytwórnie mieszanki będą spełniały wszelkie wymagania określone w SIWZ. Ponadto Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokumenty, o których mowa w SIWZ. b) Wykonawca, który planuje ustawienie i uruchomienie wytwórni mas bitumicznych na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokumenty, o których mowa w SIWZ. c) Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego Gospodarstwo Pomocnicze GDDKiA w Krakowie, ponieważ z usług tego laboratorium będzie korzystał Zamawiający przeprowadzając badania kontrolne 4. W zakresie Doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował /zakończył/ jako strona umowy na drogach co najmniej klasy G : - roboty polegające na odnowie nawierzchni o łącznej długości 10 km, - 1 robotę polegającą na ułożeniu nawierzchni z SMA o powierzchni min. 50 000 m2 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki szczegółowe określone w pkt 1. - 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać wykonawcy: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Część sprawozdania finansowego obejmującą rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o nim za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa wykonawcy są nie mniejsze od wymaganych. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż wymagana, 6. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im ważnych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz. 42.), 7. Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy, wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej, 8. Informację o doświadczeniu wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 24 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 10.1. Dokumenty wymienione w pkt 1. i 2. muszą być przedłożone przez każdego z wykonawców. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. winno być podpisane oddzielnie przez każdego z wykonawców lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich wykonawców. 10.2. Dokumenty wymienione w pkt 3.-8. winien przedłożyć ten, lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 10.3. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać, iż pełnomocnik jest upoważniony do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 10.4. Wspólnicy spółki cywilnej są klasyfikowani jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w związku z tym muszą spełniać wymogi z art. 23 ustawy Pzp.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja dostępna: - na stronie internetowej Zamawiajacego - w siedzibie Zamawiajacego, pok. 121, płatna w kasie - za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.04.2007, godzina 11:00, siedziba Zamawiajacego, Kraków ul. Mogilska 25, sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.03.2007.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





