eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówZakup sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z akcesoriami i urządzeniami wielofunkcyjnymi



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z akcesoriami i urządzeniami wielofunkcyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żyrardowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 45

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 46 856 61 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat-zyrardowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-zyrardowski.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-zyrardowski.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z akcesoriami i urządzeniami wielofunkcyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ca25f54-fbd6-49cd-9ee5-1e430b3ec793

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00262987/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618762

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 104097,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) laptopy z pakietem Office 2024 Home & Business– 6 szt
2) laptopy z pakietem Office 2024 Home & Business, stacja dokująca, zestaw mysz-klawiatura bezprzewodowa – 2 szt
3) laptopy z pakietem Office 2024 Home & Business, stacja dokująca, zestaw mysz-klawiatura bezprzewodowa – 2 szt
4) Monitor – 4 sztuki
5) Komputer stacjonarny z pakietem Office 2024 Home & Business wraz z 2 monitorami – 2 zestawy
6) Urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcjonalność skanera i drukarki monochromatycznej formatu A4 z dodatkowym tonerem – 2 zestawy
7) Urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcjonalność skanera i drukarki kolorowej formatu A3 – 1 sztuka
8) Urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcjonalność skanera i drukarki kolorowej formatu A4 – 1 sztuka
9) Uchwyt biurkowy do laptopa i monitora – 3 szt
10) Ramię montażowe pozwalające na zamontowanie 2 monitorów z sprężyną gazową – 1 sztuka
11) Dyski SSD SATA – 3 szt
12) Pamięć RAM SODIMM – 14 sztuk
13) Pamięć RAM DIMM – 1 sztuka
14) Listwa dystrybucji zasilania – 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 104097,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) laptop z pakietem Office 2024 Home & Business i stacją dokującą – 1 szt
2) Komputer typu AiO, z pakietem Office 2024 Home & Business i zasilaczem awaryjnym – 1 szt
3) Komputer typu AiO, z pakietem Office 2024 Home & Business i zasilaczem awaryjnym – 1 szt
4) UPS do szafki typu RACK z listwą dystrybucji zasilania – 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 104097,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104425,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104425,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104425,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Netlink Systemy i Sieci Komputerowe Piotr Gierlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211552018

7.3.3) Ulica: Plac Wolności 18

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-739

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104425,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17917,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17917,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17917,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Netlink Systemy i Sieci Komputerowe Piotr Gierlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211552018

7.3.3) Ulica: Plac Wolności

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-739

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17917,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.