Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00503035/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PROJEKTORA KINOWEGO CYFROWEGO W STANDARDZIE DCI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DODATKOWYM ORAZ MONTAŻEM DO DRUGIEJ SALI KINA AMOK W GLIWICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KULTURY VICTORIA W GLIWICACH.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520574840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Norberta Barlickiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4442812
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckv.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckvictoria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f5e429e-eba8-4cb0-a476-0549083329bb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PROJEKTORA KINOWEGO CYFROWEGO W STANDARDZIE DCI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DODATKOWYM ORAZ MONTAŻEM DO DRUGIEJ SALI KINA AMOK W GLIWICACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f5e429e-eba8-4cb0-a476-0549083329bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00402506/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa projektora kinowego cyfrowego w standardzie DCI wraz z wyposażeniem dodatkowym oraz montażem do drugiej sali Kina Amok w Gliwicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKV.2.P.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektora kinowego cyfrowego w standardzie DCI wraz z wyposażeniem dodatkowym oraz montażem do drugiej sali Kina Amok w Gliwicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje: Projektor cyfrowy DCI (1 sztuka), Serwer kina cyfrowego (1 sztuka), Obiektyw projekcyjny (1 sztuka), Panel sterujący (1 sztuka), Platforma montażowa projektora (1 sztuka), Dostawa, montaż,
konfiguracja, szkolenie z obsługi.
Szczegółowy opis znajduje się w OPZ, który stanowi zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38600000-1 - Przyrządy optyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190035,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617022,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWACO Project S z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212999790
7.3.3) Ulica: Olesińska 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-548
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zakup oraz dostawa samochodów osobowych na potrzeby MZUK w Gliwicach.
- Cyfrowe szkolenie e-learningowe dotyczące świadomości szczególnych potrzeb, w tym niepełnosprawności oraz zasad zapewnienia dostępności na Uczelni. Znak sprawy: DZPZ.283.89.2025.AL
- Dostawa, montaż i uruchomienie symulatora do nauki spawania do siedziby Zamawiającego w lokalizacji: Centrum Spawalnictwa, 44-100 Gliwice, ul. Błogosławionego Czesława 16-18
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów dla uprawnień: STS-01 VLOS (...), znak sprawy: DZPZ.283.90.2025.AP
- Rozwój podmiotów ochrony ludności: remont dachu JRG Knurów w związku utrzymaniem niezbędnej infrastruktury w celu realizacji zadań POLiOC
- Malowanie korytarzy oraz remont pomieszczeń użytkowych i pokoi mieszkańców w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach projektu "Kształć się w ZSBT" (...)
- Organizacja i realizacja trzydniowych szkoleń pt."Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych"
- Dostawa urządzeń poligraficznych na potrzeby pracowni zawodowych technika informatyka i technika grafiki i poligrafii cyfrowej.
- Doposażenie placówki w pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz sprzęt IT i oprogramowanie.
- Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla WIOŚ w Warszawie do realizacji zadań ustawowych - Laptopy z oprogramowaniem, monitorami oraz pakietem biurowym.
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawa serwera z systemem operacyjnym dla Gminy Biłgoraj
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.