eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiŚwiadczenie usługi cyberbezpieczeństwa opartej o Security Operations Center (SOC)



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cyberbezpieczeństwa opartej o Security Operations Center (SOC)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,181671,7598f66ced5f858e4c357b4d2724c066.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi cyberbezpieczeństwa opartej o Security Operations Center (SOC)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef146b0f-f404-444f-a5f1-fea88c5495b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043350/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usługi cyberbezpieczeństwa opartej o Security Operations Center (SOC)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze: FERC.02.02-CS.01-001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600196

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP-I.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283320,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi cyberbezpieczeństwa opartej o Security Operations Center (SOC)

Świadczenie przez Wykonawcę usługi SOC w zakresie cyberbezpieczeństwa, w szczególności polegającej na:
1) przygotowaniu środowiska Zamawiającego do świadczenia usługi przez Wykonawcę (dostarczenie kolektora),
2)zapewnieniu zbierania, normalizacji i analizy i korelacji danych ze źródeł danych wskazanych przez Zamawiającego w celu identyfikacji incydentów bezpieczeństwa,
3) uruchomieniu algorytmów w analizatorze (SIEM – Security Information and Event Management), które pozwalają na generowanie alarmów, a następnie ich kwalifikację jako incydenty,
4) zaprojektowaniu i obsłudze 10 procesów Incydent Response, Reporting (scenariuszy) w fazie wdrożenia, które w razie potrzeby w okresie trwania umowy powinny zostać skorygowane i dopasowane stosowanie do potrzeb, Wykonawca powinien uwzględnić możliwość wymiany scenariusza „1 za 1”,
5) monitorowaniu zagrożeń i analizie ruchu sieciowego,
6) audytach bezpieczeństwa infrastruktury IT w siedzibie głównej Zamawiającego – wykonanie 2 audytów w okresie trwania umowy, w terminie uzgodnionym z Zamawiający
7) wspieraniu Zamawiającego we wdrożeniach rekomendacji po wystąpieniach incydentów,
8) analizie infrastruktury zewnętrznej pod kątem luk bezpieczeństwa,
9) generowaniu powiadomień o wykrytych incydentach,
10) przekazywaniu Zamawiającemu miesięcznych raportów dotyczących wykrytych incydentów i związanych z nimi podjętych działań,
11) generowaniu powiadomień o wykrytych incydentach,
12) informowaniu Zamawiającego o wykrytych incydentach krytycznych, średnich i niskich zgodnie z określonymi czasami SLA (Service Level Agreement) w pkt. 5 OPZ (Warunki świadczenia usługi SOC) oraz o podjętych działaniach za pośrednictwem ustalonych kanałów komunikacji,
13) składowaniu logów otrzymanych od Zamawiającego oraz dostęp do nich w ramach zasobów Wykonawcy przez czas nie krótszy niż 3 miesięcy w sposób umożliwiający ich wykorzystanie w celu dokonania analizy po włamaniowej lub przekazanie organom prowadzącym postępowanie związane z wystąpieniem incydentu

Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583315,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXATEL S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-010-45-68

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres świadczenia usługi wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu uruchomienia usługi.
Termin uruchomienia usługi: 30 dni od zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.