Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00596233/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MPGK sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230415527
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 161/163
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgk.jgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.jgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10173201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z udziałami gminy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zbieranie odpadów inne niż niebezpieczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e00077d6-2370-40c4-9d2e-d1f3e16d2d49
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P11/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 1a do SWZ) zawiera szacunkową ilość artykułów na podstawie zeszłorocznego zamówienia. Podane ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w skali +/- 20 % w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Rozliczenie będzie następowało na podstawie faktycznie dostarczonych ilości.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamówionych artykułów w ramach podanego asortymentu.
3) Wykonawca odpowiada za jakość dostarczanych produktów. Produkty muszą posiadać min. 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy do Zamawiającego, muszą być fabrycznie szczelne, zamknięte i zapakowane w taki sposób, który zagwarantuje właściwe warunki sanitarne na czas transportu i dostawy oraz składowania na magazynie.
4) Koszty przewozu i zabezpieczenia towaru na czas transportu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w swojej siedzibie, w uzgodnionych przez strony terminach.
5) Wykonawca odpowiada za utratę bądź uszkodzenie przewożonych produktów do momentu ich odebrania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania nienależytej jakości dostarczonych produktów (uszkodzenia mechaniczne, krótki okres przydatności do spożycia itp.) w terminie 3 dni od daty otrzymania wadliwego towaru, a Wykonawca w terminie 3 dni od otrzymania reklamacji zobowiązany jest do wymiany towaru nienależytej jakości.
4. Miejsce dostawy: magazyn MPGK sp. z o.o. przy ul. Wolności 161/163 w Jeleniej Górze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179999,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179999,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179999,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa ZYGMUNT Paweł Zygmunt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231580290
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 30
7.3.4) Miejscowość: Przemęt
7.3.5) Kod pocztowy: 64-234
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ZYGMUNT" PAWEŁ ZYGMUNT
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ZYGMUNT" PAWEŁ ZYGMUNT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179999,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-02INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
- Zakup wraz z dostawą używanego pojazdu ciężarowego typu wywrotka
- Rekreacyjnie, sportowo i aktywnie na "Zabobrzańskim Dołku" dla mieszkańców Jeleniej Góry
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu dla Strefy Płatnego Parkowania w Jeleniej Górze
- Remont kącików sanitarnych w celach mieszkalnych w Areszcie Śledczym w Jeleniej Górze
- Naprawa i udrożnienie rowów melioracyjnych zniszczonych w wyniku powodzi w mieście Jelenia Góra
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych w okresie VIII-XII 2025 z podziałem na zadania dla Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Wojcieszowie.
- Sukcesywna dostawa konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 11 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych - wędlin
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Ożarowie Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2025 roku.
więcej: Konserwy i przetwory z mięsa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.