Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573248/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu 25 sztuk wózków piecowych w zakresie wymurówek wysokotemperaturowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ins_pulawy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania Naukowe i Prace Rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu 25 sztuk wózków piecowych w zakresie wymurówek wysokotemperaturowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acd8165c-8fd5-45d6-8318-8e46f75f6ee1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573248
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INS/FW-25/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250379,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu 25 sztuk wózków piecowych w zakresie wymurówek wysokotemperaturowych.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie remontu 25 sztuk wózków piecowych w zakresie wymurówek wysokotemperaturowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w :
1) Dokumentacji Technicznej – załącznik nr 1
2) Wzorze umowy – załącznik nr 6
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, wszędzie tam gdzie w dokumentacji technicznej, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych czy systemów referencji technicznych, o których mowa w art 101 ust. 1 pkt 2) / art 101 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym normom, ocenom technicznym, specyfikacjom technicznym, systemom referencji technicznych, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne.”
Wymagany okres gwarancji:
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi - 3 miesiące, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
42942000-1 - Piece i akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORNAX Polska SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-249-10-53
7.3.3) Ulica: ul. Idzikowskiego 156b
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-520
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Wykonanie usługi zbioru zbóż i rzepaku kombajnem dla IUNG-PIB w Puławach RZD w Żelisławkach w podziale na II części zamówienia na 2025 rok
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu kombi-van dla IUNG PIB w Puławach"- postępowanie powtórzone
- Dostawa nawozów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Błonie-Topola, w podziale na 7 części zamówienia
- Zakup i dostawa drobnych podzespołów komputerowych w podziale na 2 części zamówienia
- Opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowo - kosztorysowych budowy i przebudowy dróg na terenie gminy Puławy
- Sukcesywne świadczenie usług rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży na rzecz Zamawiającego miejsc noclegowych w hotelach krajowych i zagranicznych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy: Cz. 1 - ul. Mickiewicza 27/163, Cz. 2 ul. Powązkowska 70/9, Cz.3 ul. Śmiała 24/1
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Remont w lokalach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
- Wymiana okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
- Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Plac Pałacowy nr 2 wchodzącego w skład Zespołu Pałacowego w Goszczu - Etap II
- Termomodernizacja budynku gminnego oraz zagospodarowanie działki nr 130/2 w Zawoni
więcej: Piece i akcesoria »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.