Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa serwisowa systemu SEGC poprzez sprawowanie usługi nadzoru autorskiego, dostęp do aktualizacji systemu oraz pakiet godzin analityczno-dewelopersko-wdrożeniowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD TRANSPORTU PUBLICZNEGO W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381750668
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielopole 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-072
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 616 8602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ztp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ztp.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81d8ba1c-6c15-40ad-9fe4-2999aff97b971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport publiczny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa serwisowa systemu SEGC poprzez sprawowanie usługi nadzoru autorskiego, dostęp do aktualizacji systemu oraz pakiet godzin analityczno-dewelopersko-wdrożeniowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81d8ba1c-6c15-40ad-9fe4-2999aff97b97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041001/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Opieka serwisowa systemu SEGC na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
08.12.2020 r. SYSTEmEG Sp. z o.o. zawarła z GMK - ZTP w Krakowie umowę, w której udzieliła Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i terytorialnie, niewyłącznej licencji do programu SYSTEmEGC. Twórcą i jedynym właścicielem jest SYSTEmEG Sp. z o.o.
W piśmie z 29.10.2024 r. Wykonawca oświadczył, że jest jedynym dysponentem kodów źródłowych i przysługują mu wszelkie autorskie prawa majątkowe na wszystkich polach eksploatacji do oprogramowania SYSTEmEGC.
Jako jedyny ma prawo do modyfikowania, rozwijania i serwisowania oprogramowania wdrożonego u Zamawiającego z uwzględnieniem regulacji ustawowych. W związku z przesłanym oświadczeniem od Wykonawcy nie jest możliwe zlecanie usług innym wykonawcom, a istnieje konieczność wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Ponieważ na rynku istnieje tylko jeden Wykonawca, który może wykonać zamówienie z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, zachodzi przesłanka zastosowania trybu udzielenia zamówienia publicznego z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TE.261.36.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 387000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa serwisowa systemu SEGC (program wspomagający proces nakładania opłat dodatkowych oraz windykacji należności w systemie KMK) poprzez sprawowanie usługi nadzoru autorskiego, dostęp do aktualizacji systemu oraz pakiet godzin analityczno-dewelopersko-wdrożeniowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212400-3 - Usługi opracowywania oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
48400000-2 - Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445567,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445567,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445567,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEmEG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 933043671
7.3.3) Ulica: Ostrowskiego 7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445567,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Elektromonter (elektryk) zakładowy - Kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienie elektroenergetyczne gr. G1 do 1kv (eksploatacja)" wraz z egzaminem
- naprawy i bieżąca konserwacja instalacji CO, wymiennikowni ciepła z hydroforniami w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-zp.272-355/25
- Dostawa nawozów mineralnych do utrzymania nawierzchni darniowych lotnisk wojskowych
- Zbiór nasion gatunków typowych dla murawy galmanowej, przechowywanie i wysiew na terenie oczyszczonym z zadrzewienia
- Dostawa sprzętu pożarniczego
- Druk i dostawa kalendarzy oraz wydawnictw Województwa Małopolskiego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środowiska programistycznego, przeznaczonego do rozwijania algorytmów, wizualizacji i analizy danych oraz tworzenia aplikacji
- Zakup infrastruktury informatycznej w ramach projektu pn. "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- "Dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do klubu dziecięcego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat "Aktywny Maluch" 2022-2029 ".
- "Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Myszyniec""
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Juchnowiec Kościelny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.