Og³oszenie z dnia 2024-12-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00060259/01 - Wynik z dnia 2025-01-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Trzebiechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970779512
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sulechowska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebiechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-132
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.akonom@dps.trzebiechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_trzebiechow/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e0978198-ea31-4e45-8db8-6185fe4af7bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00679938
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00060740/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 Dostawy oleju opa³owego - Filia Be³cze
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0978198-ea31-4e45-8db8-6185fe4af7bc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platform±, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej pod adresem m.akonom@dps.trzebiechow.pl jednak¿e ta forma komunikacji nie dotyczy sk³adania ofert.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.
3. Na Platformie komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ.
4. Za³±czniki do formularza komunikacji musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym KRI - Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 773). Rekomendowany format danych .doc, .docx, .rtf, .pdf, .zip.
5. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, powinien przekazaæ je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku np.: „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy.
9. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt. 17, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Wykonawca podpisuj±c podpisem elektronicznym ofertê oraz inne dokumenty przekazywane zamawiaj±cemu mo¿e zastosowaæ podpis zarówno w formacie pliku XAdES (typ zewnêtrzny) jak i w formacie pliku PAdES.
W przypadku podpisu dokonanego w formacie pliku XAdES format .xml dokumentu musi byæ przechowywany i przekazywany dalej z plikiem ¼ród³owym zawieraj±cym dane. Konieczne jest wys³anie pary plików: ¼ród³owego i podpisanego. Przekazanie pliku z danymi bez pliku z podpisem jest równoznaczne ze z³o¿eniem niepodpisanych dokumentów. W przypadku u¿ycia formatu PAdES otaczaj±cy podpis zawarty jest w jednym pliku stanowi±cym dokument podpisywany. Dokumenty w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. informujê, i¿:
1. Administratorem danych osobowych mieszkañców jest Dyrektor Domu Pomocy Spo³ecznej z siedzib± przy ul. Sulechowskiej 1, 66-132 Trzebiechów.
2. Na mocy art. 37 ust. 1 lit a) RODO Administrator Danych Osobowych (ADO) powo³a³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD) – Kingê Smilgin, która w jego imieniu nadzoruje sferê przetwarzania danych osobowych. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mo¿na kontaktowaæ siê poprzez e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu realizacji zadañ wynikaj±cych
z przepisów prawa, a w szczególno¶ci z ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorz±dzie powiatowym oraz ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy spo³ecznej oraz ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych wynika z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych) oraz aktów wykonawczych do ustaw..
4. Wizerunek i dane osobowe mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej w Trzebiechowie mog± byæ umieszczane na stronie internetowej Domu: trzebiechow.naszdps.pl oraz na Facebooku w celu promocji dzia³añ i osi±gniêæ mieszkañców.
5. Dane przechowywane s± przez okres niezbêdny do realizacji celu do jakiego zosta³y zebrane zgodnie z terminami archiwizacji wynikaj±cymi z ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz zak³adowego Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt w Domu Pomocy Spo³ecznej w Trzebiechowie.
6. W szczególnych sytuacjach Administrator mo¿e przekazaæ/powierzyæ dane osobowe innym podmiotom. Podstaw± przekazania/powierzenia danych s± przepisy prawa lub w³a¶ciwie skonstruowane, zapewniaj±ce bezpieczeñstwo danym osobowym, umowy powierzenia przetwarzania danych.
7. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
8. Administrator danych osobowych nie stosuje profilowania.
9. Je¶li nie zabraniaj± tego przepisy prawa, posiada Pani/Pan prawo dostêpu, sprostowania (poprawiania), usuniêcia, ograniczenia przetwarzania lub przenoszenia swoich danych osobowych, a ponadto posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. Z powy¿szych uprawnieñ mo¿na skorzystaæ w siedzibie Administratora, pisz±c na adres ADO lub drog± elektroniczn±, kieruj±c korespondencjê na adres e-mail: inspektor@cbi24.pl
10. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania,
a w przypadku wyra¿enia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofniêcia zgody nie ma wp³ywu na przetwarzanie, które mia³o miejsce do momentu wycofania zgody.
11. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
12. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym.
W szczególnych przypadkach ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy. O szczegó³ach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowi±zku lub dobrowolno¶ci ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych zostanie Pani/Pan powiadomiony przez pracownika wydzia³u merytorycznego Domu Pomocy Spo³ecznej.
13. Wizerunek i dane osobowe mieszkañców przetwarzane s± na podstawie dobrowolnej, pisemnej zgody mieszkañców lub opiekunów prawnych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-T-AG.281.25.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Trzebiechowie - Filia Be³cze 19, 66-130 Bojad³a
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria wyboru oferty: cena (brutto) oferty podana w PLN - 100 %
2. Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawcê, tj.:
a) najni¿szej ceny (brutto) oferty w PLN wg wzoru:
[(Cn : Cb) x 100 pkt] x 100 %
Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb¬ – cena oferty badanej
3. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿na uzyskaæ - 100,00 pkt.
4. Punkty zostan± przyznane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spe³ni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma najwiêksz± liczbê punktów w kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
Opis spe³nienia warunku: Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³niania.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Opis spe³nienia warunku: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 19978 roku Prawo energetyczne (Dz. U. 2024, poz. 266).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis spe³nienia warunku: Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³niania.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis spe³nienia warunku: Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie i nie bêdzie dokonywa³ oceny jego spe³niania.
2. Poleganie na zasobach podmiotów udostêpniaj±cych: nie dotyczy
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±: Koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi okre¶lona w Ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo Energetyczne (Dz. U. 2024 poz. 266) w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi niniejszego zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sk³ada wraz z ofert±, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-07 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-05
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opa³u do kot³owni w budynkach Gminy £aszczów
- Dostawa oleju opa³owego do szkó³ i innych budynków Gminy Bia³a Podlaska w okresie pa¼dziernik 2025 - wrzesieñ 2026
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Muzeum Narodowego w Warszawie Oddzia³ Muzeum w Nieborowie i Arkadii"
- "DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO DO KOT£OWNI PRZY UL. SZKOLNEJ 22 W KAZIMIERZY WIELKIEJ."
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego dla Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Galewicach w ilo¶ci szacunkowej 50 000 litrów
- "Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Kamieniu Ma³ym"
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.