Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00676674/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
- 2025/BZP 00049416/01 - Wynik z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Żywca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żywiec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182539
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 2
1.4.2.) Miejscowość: Żywiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.7.) Numer telefonu: 334754200
1.4.8.) Numer faksu: 334754202
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zywiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zywiec.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679558
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00676674
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1) posiadał wpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o których mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 1587 z późn. zm.) jako transportujący odpady.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1) posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),
2) posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia w wysokości co najmniej 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem spełniający warunek o którym mowa w art. 68a, ust. 1, pkt 2 lit. a, w zw. z art. 68b, pkt 3, lit d ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1289)- tj. udział pojazdów kategorii N2i N3, o których mowa w art. 4 ust.1 lit. b rozporządzenia 2018/858, napędzanych paliwami alternatywnymi.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunków przez Wykonawców.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1) posiadał wpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o których mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 1587 z późn. zm.) jako transportujący odpady.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1) posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),
2) posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia w wysokości co najmniej 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych pochodzących z koszy ulicznych, który spełnia normy emisji spalin co najmniej EURO 3.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunków przez Wykonawców.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-07 13:00
Po zmianie:
2025-01-08 13:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-07 13:30
Po zmianie:
2025-01-08 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-05
Po zmianie:
2025-02-06
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu oraz odnowienie (odmalowanie) oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Żywieckiego
- Budowa węzła przesiadkowego w Żywcu
- Remont drogi powiatowej nr 1458 S Radziechowy - Twardorzeczka - Lipowa od km 2+158 do km 2+328 na długości 170m
- Utworzenie Strefy Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności "SOWA" w mieście Żywiec
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
- Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości położonej w Toruniu przy ul. Gagarina 152.
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Pyskowice w sezonie 2025/2026
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy Gminy Mieleszyn w okresie od 01.10.2025 r. do 30.09.2026 r.
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.