Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00608068/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na świadczeniu serwisu gwarancyjnego Wrocławskiej Platformy Edukacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529065560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@cpkz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ckz.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-296d766d-0a0c-4cce-9fd4-cace7dd09fa31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na świadczeniu serwisu gwarancyjnego Wrocławskiej Platformy Edukacyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-296d766d-0a0c-4cce-9fd4-cace7dd09fa3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00549087/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa polegająca na świadczeniu serwisu gwarancyjnego Wrocławskiej Platformy Edukacyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/TP/CPKZ/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 449700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu serwisu gwarancyjnego Wrocławskiej Platformy Edukacyjnej.
2. Na świadczenie serwisu gwarancyjnego Wrocławskiej Platformy Edukacyjnej (zwanej dalej „Systemem”) składa się realizacja czynności w ramach określonych poniżej obszarów:
2) obszar I – świadczenie Serwisu Gwarancyjnego Systemu obejmujące:
a) utrzymanie Systemu,
b) obsługę Zgłoszeń Serwisu Gwarancyjnego,
c) zapewnienie zgodności Systemu z przepisami prawa powszechnego,
d) wsparcie techniczne Wykonawcy świadczone dla pracowników Zamawiającego.
3) obszar II – świadczenie usługi Modyfikacji, w tym zmian programistycznych realizowanych zgodnie z zaleceniami moodle.org. (z zastrzeżeniem, iż w danym roku świadczenie tej usługi nie może przekroczyć 150 roboczogodzin)
3. System składa się z Platformy produkcyjnej https://pe.edu.wroclaw.pl oraz Platformy testowej
https://pe-test.edu.wroclaw.pl. Są to platformy LMS zbudowane na bazie Moodle wersja 4.1 LTS, rozszerzone o zmiany programistyczne, zintegrowane z usługami Microsoft 365. Uwierzytelnianie użytkownika realizowane jest za pomocą Microsoft Authorisation EndPoint.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do swz – OPZ (zwanym dalej „OPZ”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 535050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 535050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERSIEĆ ANDRZEJ SZANDAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240705720
7.3.3) Ulica: ul. Karola Goduli 36
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-703
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 535050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana instalacji wody bytowej i kanalizacji sanitarnej w budynku Sądu Rejonowego w Miliczu przy ul. Piłsudskiego 10.
- Remont kulochwytów w budynku strzelnicy nr 118 w kompleksie wojskowym przy ul. Trzmielowickiej 28 we Wrocławiu
- Zakup wraz z dostawą foteli biurowych, foteli tapicerowanych, mebli drewnianych oraz mebli metalowych z podziałem na trzy zadania dla AWL
- Prace renowacyjne w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Zakup i dostawa samochodu z chłodnią do przewozu próbek paliw pobieranych w toku kontroli na rzecz Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu.
- Dostawa AGD do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na trzy zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności (II)
- Zakup wraz z wdrożeniem sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. "rozwój Cyberbezpieczeństwa w powiecie lubartowskim"
- ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY BISKUPIEC
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Stargardzie
- Usługa administracji oraz obsługi technicznej funkcjonującej platformy e-learningowej ENTRUSTED oraz utrzymanie stron internetowych ENTRUSTED oraz GEXTRECS
- "Usługa wdrożenia i utrzymania systemu contact centre Genesys Cloud lub systemu równoważnego dla NASK-PIB (dla projektu 116sos.pl")
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.