eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinŚwiadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych administrowanych 41BLSz w Dęblinie



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych administrowanych 41BLSz w Dęblinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261518173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1026812

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych administrowanych 41BLSz w Dęblinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-975631dc-5101-48e1-b08c-edd9b69c243e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 ODBIÓR I W YWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621756

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 64/24/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330987,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
Usługa odbierania i zagospodarowania stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych typu: szkło, papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne z następujących kompleksów: Lotnisko Dęblin gm. Dęblin, Twierdza Dęblin gm. Dęblin, Stawy gm. Dęblin, Klikawa gm. Puławy, Niebrzegów gm. Puławy, WCR Puławy gm. Puławy, Stężyca gm. Stężyca, Jagodne gm. Stanin, Głusiec gm. Sieciechów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /art. 281 ust. 2 pkt. 4/ został określony w:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1,
• Załączniku Nr 1c do SWZ tj. Wykaz miejsc postoju pojemników na odpady komunalne niesegregowane i segregowane wraz z planowanym harmonogramem ich odbioru dla Zadania 1 ( załącznik nr 2 do umowy),
• Załączniku Nr 8 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla zadania 1,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 340682,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
Odbieranie i zagospodarowanie stałymi niesegregowanymi, zmieszanymi odpadami komunalnymi i odpadami segregowanymi typu: szkło, papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne z kompleksu Bezwola gm. Wohyń administrowanego przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie .
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /art. 281 ust. 2 pkt. 4/ został określony w:
• Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy,
• Załączniku Nr 1b do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2,
• Załączniku Nr 1d do SWZ tj. Wykaz miejsc postoju pojemników na odpady komunalne niesegregowane i segregowane wraz z planowanym harmonogramem ich odbioru dla Zadania 2 ( załącznik nr 2 do umowy),
• Załączniku Nr 8a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla zadania 2,

Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 16783,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327186,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327186,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327186,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Wschód Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9482007435

7.3.3) Ulica: Wrocławska 3

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca- Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Dęblinie
cześć (zakres) przedmiotu zamówienia powierzony podwykonawcy- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych: niesegregowanych i segregowanych typu szkło, papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne, z kompleksów administrowanych przez 41.Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie – dotyczy części I


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327186,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14029,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14029,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14029,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Komunalny PRYZMAT Sp. zo.o. w Wohyniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5381001392

7.3.3) Ulica: Wohyń

7.3.4) Miejscowość: Wohyń

7.3.5) Kod pocztowy: 21-310

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14029,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.