Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00584839/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00594333/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-14
- 2024/BZP 00594401/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-14
- 2024/BZP 00601806/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kafeteryjnej dla pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-930
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@minrol.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rolnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://minrol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rolnictwo, rozwój wsi, rynki rolne, rybołówstwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kafeteryjnej dla pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5db104b-cbb9-421d-8168-43f4bcc73d97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00284058/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi kafeteryjne dla pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.zp.23.1.45.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 595049,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi kafeteryjnej dla pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usługi kafeteryjnej dla pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych uwzględniającej świadczenia w kategorii:
1) sport i rekreacja - usługa polegająca na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowych lub świadczenie usług w tym zakresie, w ramach miesięcznych abonamentów udostępnionych przez Wykonawcę dla pracowników MRiRW, osób towarzyszących, dzieci 16 do 26 roku życia, dzieci do lat 15;
2) kultura i oświata (w tym zakup książek) oraz sport i rekreacja - usługa zapewniająca dostęp do obiektów kulturalno-oświatowych i sportowo- rekreacyjnych, wydarzeń sportowo- rekreacyjnych, realizowana poprzez jeden system kafeteryjny w szczególności na zakup: wejściówek do aquaparku, siłowni i klubów fitness, wejściówek dla dzieci na place zabaw, parki rozrywki, parki liniowe, sprzętu sportowego w sklepach internetowych oraz stacjonarnych, biletów do kina, teatrów, opery, operetki, biletów do muzeów, na wystawy, biletów na koncerty, biletów na imprezy sportowe (np. mecze), kursów zainteresowań (np. kurs garncarski, fotografii, rysunku), kodów wartościowych (voucherów) wykorzystywanych na zakup książek, ebooków, audiobooków, sprzętu sportowego w sklepach internetowych i stacjonarnych;
3) Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (dalej: ZFŚS) –usługa zapewniająca dostęp do świadczeń z ZFŚS takich jak dopłata do wypoczynku lub „wczasy pod gruszą” pracownika, dopłata do wypoczynku dla dzieci pracownika, dopłata do aktywnych form wypoczynku dla pracownika, dopłata do działalności kulturalno-oświatowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 759685,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 759685,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 759685,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8361676510
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361676510
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 759685,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup bonów podarunkowych dla osób badanych w Polsce, Republice Irlandii oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na rzecz pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz filii w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach ich dzieci oraz osób towarzysz.
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników oraz członków rodzin pracowników Urzędu Miasta Rzeszowa
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe - zapewnienie imiennych kart do obiektów sportowych - postępowanie nr 59/U
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi i członków ich rodzin
- Kompleksowa organizacja i obsługa zamkniętej imprezy integracyjnej dla pracowników Sądu Okręgowego w Kielcach i Sądów Rejonowych prowadzących wspólną działalność socjalną z Sądem Okręgowym w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





