Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00630404/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa Sucha
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 468612051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowasucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowasucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d84798fc-79a7-4740-8c84-5ce205a5cd641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d84798fc-79a7-4740-8c84-5ce205a5cd64
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP:271.14.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sucha oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2028r. (4 lata).
2. Obsługą bankową objęte będą następujące jednostki organizacyjne Gminy Nowa Sucha:
1) Urząd Gminy Nowa Sucha, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha
2) Zakład Gospodarki Komunalnej, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha;
3) Publiczne Przedszkole w Nowej Suchej, Nowa Sucha 50A, 96-513 Nowa Sucha;
4) Szkoła Podstawowa im. Jakuba Kopacza w Nowej Suchej, Nowa Sucha 16, 96-513 Nowa Sucha;
5) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Bitwy nad Bzurą w Kozłowie Szlacheckim, Kozłów Szlachecki 54, 96-513 Nowa Sucha;
6) Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kozłowie Biskupim, Kozłów Biskupi ul. Olimpijska 1, 96-513 Nowa Sucha;
7) Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Twardowskiego w Kurdwanowie, Kurdwanów 35, 96-513 Nowa Sucha;
8) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Suchej, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha;
9) Gminny Ośrodek Kultury w Nowej Suchej, Nowa Sucha 50A, 96-513 Nowa Sucha;
10) Gminna Biblioteka Publiczna w Nowej Suchej, Nowa Sucha 50, 96-513 Nowa Sucha.
3. W zakresie przedmiotu zamówienia wchodzi bankowa obsługa jednostek wymienionych w punkcie 2, obejmująca w szczególności następujące czynności bankowe:
1) Otwarcie, prowadzenie i obsługa istniejących oraz wszystkich innych otwartych w okresie obowiązywania umowy rachunków bankowych bieżących, pomocniczych budżetu, funduszy celowych i specjalnych, kont wirtualnych do realizacji wpłat masowych.
2) Realizowanie poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku oraz poleceń przelewów zewnętrznych do obcych banków w formie elektronicznej i papierowej w walucie krajowej i zagranicznej.
3) Likwidacja rachunków bankowych na pisemny wniosek Zamawiającego, bez opłat i prowizji. Likwidacja rachunku nie wymaga sporządzenie aneksu do umowy.
4) Przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i obcych dokonywanych na rachunek jednostek.
5) Pobór gotówki za pośrednictwem blankietów czekowych.
6) Dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym na rzecz osób trzecich.
7) Przyjmowanie środków na lokaty terminowe.
8) Świadczenie usługi przewalutowania.
9) Potwierdzenie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe papierowe z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji), uznanie i obciążanie rachunków w dniu operacji.
10) Naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresie miesięcznym ostatniego dnia miesiąca. Dopuszcza się możliwość nieoprocentowania środków pieniężnych według odrębnej dyspozycji zamawiającego.
11) Oprocentowanie zgromadzonych środków następować będzie według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym, wyliczonej według formuły WIBID dla okresu 1-miesięcznego x mnożnik (z oferty). Zmiana oprocentowania następować będzie w miesięcznych okresach kalendarzowych i obowiązywać będzie od pierwszego dnia roboczego każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego.
12) Opłaty i prowizje za obsługę bankową naliczane będą na koniec każdego miesiąca w rachunku podstawowym.
13) Usługę „wyzerowania” wskazanych rachunków bieżących i pomocniczych Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach Gminy i jednostek organizacyjnych na wskazany rachunek bankowy.
14) Zapewnienie Zamawiającemu w pełni funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednim oprogramowaniem.
15) Umożliwienie stosowania podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości elektronicznej.
16) Realizacja operacji bankowych we wszystkich trybach (zwykłym, pilnym i ekspresowy i systemach (ELIXIR, SORBENT, SWIFFT, SEPA i innych).
17) Zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego dla Zamawiającego.
18) Wydawanie blankietów czekowych.
19) Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku.
4. Wymagania dodatkowe:
1) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określonej w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.), znajdujące się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
2) Wykonawca winien posiadać placówkę (filię, punkt) na terenie Gminy Nowa Sucha lub zapewnić odbiór i dostawę gotówki z/do punktu kasowego w jednostkach Gminy Nowa Sucha na żądanie zgłoszone przez kasjera lub osobę odpowiedzialną za stan gotówki, nie częściej niż raz dzienne w dniu, na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa przewozu środków pieniężnych
3) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli poprzez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1428 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 794. z późn. zm.),
4) Zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały od dnia obowiązywania umowy,
5) Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodne z przepisami prawa w zakresie bankowości i obsługi finansowej budżetu Gminy Nowa Sucha oraz jej jednostek organizacyjnych,
6) Wykonawca winien zapewnić wykonanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą bankową budżetu Gminy Nowa Sucha oraz jednostek organizacyjnych codziennie od poniedziałku do piątku, nie krócej niż w godzinach 8:30 – 14:30,
7) Zamawiający informuje, że wszystkie materiały dotyczące budżetu Gminy Nowa Sucha są umieszczone na stronie internetowej https://bip.nowasucha.pl/
8) Ponadto Zamawiający informuje, że:
- Roczny budżet Gminy Nowa Sucha wynosi około 62 000 000,00 PLN,
- Ilość aktualnie obsługiwanych kont wirtualnych wynosi 9 000 szt.
5. Ze względu na rodzaj zadań realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Suchej, przedmiot zamówienia w odniesieniu do w/w jednostki organizacyjnej obejmuje ponadto:
1) Wykonawca zapewni wypłatę zasiłków i świadczeń (w obrocie gotówkowym) w co najmniej jednym wydzielonym punkcie kasowym, przeznaczonym do wypłaty świadczeń, których płatnikiem jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, czynnym w godzinach pracy banku. W ofercie Wykonawca wskaże punkt kasowy do wypłaty świadczeń gotówkowych, o których mowa wyżej,
2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za operacje wykonane niezgodnie z dyspozycją posiadacza rachunku, w tym wypłat świadczeń osobom nieuprawnionym. Wykonawca ma prawo odmówić wypłaty świadczenia pieniężnego w przypadku wątpliwości co do tożsamości osoby zgłaszającej się po wypłatę świadczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66112000-8 - Usługi depozytowe
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158988,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158988,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158988,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Sochaczewie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8370008015
7.3.3) Ulica: Reymonta 18
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W SOCHACZEWIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W SOCHACZEWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158988,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-12-31INNE PRZETARGI NOWA SUCHA
- Budowa chodników na terenie Gminy Nowa Sucha
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Białynin- etap II
więcej: przetargi NOWA SUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 25.000.000 zł
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Wołomińskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu w 2025 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na terenie Gminy i na spłatę .........."
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 968 552,05 PLN na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Najem samoobsługowych urządzeń płatniczych i usług dodatkowych do Sądu Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku,Sądu Rejonowego w Przysusze,Sądu Rejonowego w Szydłowcu,Sądu Rejonowego w Zwoleniu
- "Udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 2 517 190 PLN dla Gminy Janów z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu ..."
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.