eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomazyZakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomazy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237606

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jagielloński 27

1.5.2.) Miejscowość: Łomazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-532

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lomazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomazy.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lomazy.ezamawiajacy.pl/pn/lomazy/demand/183866/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d09d4f4d-65ae-46b6-93ec-fb00f4b73fff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.19.2024.KD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa pelletu drzewnego w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. do kotłowni w Zespole Placówek Oświatowych w Łomazach i do kotłowni Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Dubowie.
4.2. Dostarczany pellet drzewny musi spełniać wymagania jakościowe nie gorsze niż określone w certyfikacie jakości ENplus A1.
4.3. Dostarczony pellet drzewny musi spełniać następujące minimalne parametry:
• Średnica: 6 mm
• Długość do: 400 mm
• Wartość opałowa:> 17MJ/kg
• Maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%
• Maksymalna wilgotność: do 12%
• Zgodność z normą PN-EN ISO 17225-2:2014
4.4. Szacowane zapotrzebowanie na pellet drzewny w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. wynosi odpowiednio:
• dla kotłowni w ZPO w Łomazach: 100 ton,
• dla kotłowni w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Dubowie: 30 ton
4.5. Zakres zamówienia może zostać uściślony do rzeczywistych potrzeb energetycznych Zamawiającego. Uściślenie potrzeb energetycznych Zamawiającego, tj. ilość pelletu drzewnego, jaka zostanie faktycznie zakupiona, będzie zależała od potrzeb Zamawiającego, zależnych od temperatury powietrza, zmian technologicznych lub zmian organizacyjnych Zamawiającego.
4.6. Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dostawy co do ilości (mniejszych ilości) ze względu na aktualne potrzeby. Minimalna ilość, którą zamawiający zamówi wynosi 75 ton.
4.7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zakupienia mniejszych ilości pelletu podanych w pkt.6
4.8. Dostawa pelletu drzewnego będzie realizowana wg indywidualnych zleceń/operatywnych uzgodnień dokonywanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w formie cząstkowych dostaw uwzględniających zlecone ilości i terminy.
4.9. Dostawa pelletu drzewnego odbywać się będzie w opakowaniach typu big-bag o wadze ok. 1 tony przy czym przewidywana wielkość jednorazowej dostawy do:
• kotłowni Zespołu Szkół Łomazach ul. Szkolna 18a będzie wynosić ok. 5 ton,
• kotłowni Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Dubowie będzie wynosić
ok. 2 ton
Dodatkowo Zamawiający informuje, iż za rozładunek dostarczanej ilości pelletu drzewnego będzie odpowiadał Wykonawca.
4.10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji postępowania mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z umową oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne.
4.11. Przedmiotowe środki dowodowe.
4.11.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania: aktualny certyfikat jakości pelletu ENplus A1 lub inny równoważny certyfikat jakości spełniający zakładane normy, wydany przez jednostkę oceniającą zgodność jakościową, wystawiony imiennie na Wykonawcę lub producenta pelletu, jako przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Data ważności certyfikatu nie może być wcześniejsza niż 31.12.2025 r.
4.11.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4.11.3. Złożenie oferty, na przedmiot zamówienia, nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż opisane w SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej dostarczanego pelletu. Ujawnienie przy pomocy badań laboratoryjnych niezgodności dostarczonego pelletu z określonymi w certyfikacie właściwościami fizyko-chemicznymi będzie obligować Wykonawcę do dostarczenia w ciągu 2 dni odpowiednią zgodną z zamówieniem ilość pelletu. W przypadku, gdy jakość dostarczonego pelletu nie spełnia właściwości określonych w niniejszej SWZ, koszt wykonania badań obciąża Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131917,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165816,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131917,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAL-MAX Piotrowski Andrzej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371147467

7.3.3) Ulica: Kodeńska

7.3.4) Miejscowość: Piszczac

7.3.5) Kod pocztowy: 21-530

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131917,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.