eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice"Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c016f93c-866e-4189-a7c2-c514228706e4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c016f93c-866e-4189-a7c2-c514228706e4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086372/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt 2 ust. Pzp, Zamaw. może udz. zamów. w try. zam. z wol. ręki, jeż. w postęp. prowadz. uprze. w try. podst. nie złoż. żad. ofer. albo wszy. ofe. zost. odrzuc. na po. art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierw. war. zamów. nie zost. w isto. spo. zmien. Zamaw. przeprow. ww. postęp. OA.272.5.2024 w try. podst. na po. art. 275 pkt 1 Pzp. W wyzn. term. w postęp. na „Zak. sprzę. i urządz. komput. na potrz. SP. w Polko.”: Cz. 1: Skan.; Cz. 2: Acc. Point; Cz. 3: Proje.; Cz. 4: Mysz., klawiat.; Cz. 5: Dyski, pendrive; Cz. 6: Druk.; Cz. 7: Skan.; Cz. 8: Stac. dok., Hub USB, adapt. USB-C; Cz. 9: Noteb.; Część 10: Monit.; Cz. 11: Nap. zewnęt., na cz. nr 3, 5, 8, 9, 10 i 11 nie wpły. przy użyc. środ. komun. elektr. żad. oferta. Zgod. z art. 255 pkt 1 ust. Pzp, Zamaw. unieważ. postęp. o udziel. zamów., jeżeli nie złoż. żadn. wnio. o dopusz. do udz. w postę. albo żad. ofer.; Prowa. ww. post. zost. unieważ. na 6 cz. na pod. 255 pkt 1 Pzp. Zost. spełn. przesł. wynik. z art. 305 pkt 2 ust. Pzp

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: OA.272.6.2024

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA. 272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 1: Projektor;
Fabrycznie nowy Projektor w ilości 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 1404,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 2: Dyski, pendrive w ilości:
1) fabrycznie nowy dysk zewnętrzny w ilości 1 szt. ;
2) fabrycznie nowy dysk wewnętrzny w ilości 1 szt.;
3) fabrycznie nowy dysk wewnętrzny w ilości 4 szt. ;
4) fabrycznie nowy pendrive w ilości 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234100-9 - Dysk magnetyczny

30234600-4 - Pamięć flash

4.5.5.) Wartość części: 2731,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 3: Stacja dokująca, Hub USB, adaptery USB-C, w ilości:
1) Fabrycznie nowe urządzenie kopiujące w ilości 1 szt. ;
2) Fabrycznie nowy adapter w ilości 5 szt.;
3) Fabrycznie nowy adapter w ilości 5 szt.;
4) Fabrycznie nowy adapter w ilości 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32331100-3 - Adaptery

4.5.5.) Wartość części: 885,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 4: Notebook:
Fabrycznie nowy notebook w ilości 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 6919,01 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 5: Monitory, w ilości:
1) Fabrycznie nowy monitor w ilości 1 szt.;
2) Fabrycznie nowy monitor w ilości 2 szt.;
3) Fabrycznie nowy monitor w ilości 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 4693,17 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 6: Napędy zewnętrzne, w ilości:
1) Fabrycznie nowy napęd zewnętrzny w ilości 3 szt.;
2) Fabrycznie nowy napęd zewnętrzny w ilości 1 szt.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233132-5 - Napędy dyskowe

4.5.5.) Wartość części: 672,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na „Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach” na część 1: Projektor;
-zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 8, w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

UZASADNIENIE:
Przeprowadzone w Wykonawcą negocjacje w trybie zamówienia z wolnej ręki w postępowaniu na „Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach” nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na część 1: Projektor;
W związku z powyższym prowadzone postępowanie na część 1 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 8, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2390,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3516,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3516,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3516,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITANDI MARCIN BORÓWKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8981981590

7.3.3) Ulica: WILEŃSKA 33/2

7.3.4) Miejscowość: OLEŚNICA

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3516,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1262,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1262,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1262,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITANDI MARCIN BORÓWKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8981981590

7.3.3) Ulica: WILEŃSKA 33/2

7.3.4) Miejscowość: OLEŚNICA

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1262,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7998,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7998,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7998,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITANDI MARCIN BORÓWKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8981981590

7.3.3) Ulica: WILEŃSKA 33/2

7.3.4) Miejscowość: OLEŚNICA

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7998,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na „Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach” na część 5: Monitory;
-zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 8, w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

UZASADNIENIE:
Przeprowadzone w Wykonawcą negocjacje w trybie zamówienia z wolnej ręki w postępowaniu na „Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach” nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na część 5: Monitory;
W związku z powyższym prowadzone postępowanie na część 5 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 8, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6745,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6745,99 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 745,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 745,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 745,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITANDI MARCIN BORÓWKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8981981590

7.3.3) Ulica: WILEŃSKA 33/2

7.3.4) Miejscowość: OLEŚNICA

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 745,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.