Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c016f93c-866e-4189-a7c2-c514228706e41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c016f93c-866e-4189-a7c2-c514228706e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086372/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 2 ust. Pzp, Zamaw. może udz. zamów. w try. zam. z wol. ręki, jeż. w postęp. prowadz. uprze. w try. podst. nie złoż. żad. ofer. albo wszy. ofe. zost. odrzuc. na po. art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierw. war. zamów. nie zost. w isto. spo. zmien. Zamaw. przeprow. ww. postęp. OA.272.5.2024 w try. podst. na po. art. 275 pkt 1 Pzp. W wyzn. term. w postęp. na „Zak. sprzę. i urządz. komput. na potrz. SP. w Polko.”: Cz. 1: Skan.; Cz. 2: Acc. Point; Cz. 3: Proje.; Cz. 4: Mysz., klawiat.; Cz. 5: Dyski, pendrive; Cz. 6: Druk.; Cz. 7: Skan.; Cz. 8: Stac. dok., Hub USB, adapt. USB-C; Cz. 9: Noteb.; Część 10: Monit.; Cz. 11: Nap. zewnęt., na cz. nr 3, 5, 8, 9, 10 i 11 nie wpły. przy użyc. środ. komun. elektr. żad. oferta. Zgod. z art. 255 pkt 1 ust. Pzp, Zamaw. unieważ. postęp. o udziel. zamów., jeżeli nie złoż. żadn. wnio. o dopusz. do udz. w postę. albo żad. ofer.; Prowa. ww. post. zost. unieważ. na 6 cz. na pod. 255 pkt 1 Pzp. Zost. spełn. przesł. wynik. z art. 305 pkt 2 ust. Pzp
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: OA.272.6.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA. 272.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 1: Projektor;Fabrycznie nowy Projektor w ilości 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 1404,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 2: Dyski, pendrive w ilości:1) fabrycznie nowy dysk zewnętrzny w ilości 1 szt. ;
2) fabrycznie nowy dysk wewnętrzny w ilości 1 szt.;
3) fabrycznie nowy dysk wewnętrzny w ilości 4 szt. ;
4) fabrycznie nowy pendrive w ilości 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30234600-4 - Pamięć flash
4.5.5.) Wartość części: 2731,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 3: Stacja dokująca, Hub USB, adaptery USB-C, w ilości:1) Fabrycznie nowe urządzenie kopiujące w ilości 1 szt. ;
2) Fabrycznie nowy adapter w ilości 5 szt.;
3) Fabrycznie nowy adapter w ilości 5 szt.;
4) Fabrycznie nowy adapter w ilości 5 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32331100-3 - Adaptery
4.5.5.) Wartość części: 885,69 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 4: Notebook:Fabrycznie nowy notebook w ilości 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 6919,01 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 5: Monitory, w ilości:1) Fabrycznie nowy monitor w ilości 1 szt.;
2) Fabrycznie nowy monitor w ilości 2 szt.;
3) Fabrycznie nowy monitor w ilości 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 4693,17 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Część 6: Napędy zewnętrzne, w ilości:1) Fabrycznie nowy napęd zewnętrzny w ilości 3 szt.;
2) Fabrycznie nowy napęd zewnętrzny w ilości 1 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233132-5 - Napędy dyskowe
4.5.5.) Wartość części: 672,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na „Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach” na część 1: Projektor;
-zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 8, w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE:
Przeprowadzone w Wykonawcą negocjacje w trybie zamówienia z wolnej ręki w postępowaniu na „Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach” nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na część 1: Projektor;
W związku z powyższym prowadzone postępowanie na część 1 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 8, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2390,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3516,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3516,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3516,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITANDI MARCIN BORÓWKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8981981590
7.3.3) Ulica: WILEŃSKA 33/2
7.3.4) Miejscowość: OLEŚNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3516,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1262,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1262,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1262,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITANDI MARCIN BORÓWKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8981981590
7.3.3) Ulica: WILEŃSKA 33/2
7.3.4) Miejscowość: OLEŚNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1262,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7998,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITANDI MARCIN BORÓWKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8981981590
7.3.3) Ulica: WILEŃSKA 33/2
7.3.4) Miejscowość: OLEŚNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7998,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na „Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach” na część 5: Monitory;
-zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 8, w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE:
Przeprowadzone w Wykonawcą negocjacje w trybie zamówienia z wolnej ręki w postępowaniu na „Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach” nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na część 5: Monitory;
W związku z powyższym prowadzone postępowanie na część 5 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 8, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6745,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6745,99 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 745,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 745,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 745,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITANDI MARCIN BORÓWKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8981981590
7.3.3) Ulica: WILEŃSKA 33/2
7.3.4) Miejscowość: OLEŚNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 745,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Zakup wyposażenia do pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół w Polkowicach
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Polkowicach
- "Wymiana odcinka sieci ciepłowniczej i przyłączy c.o. w rejonie ul. Legnicka 15 - Hubala 36 w Polkowicach."
- " Modernizacja węzła c.o. w budynku Skalników 4 w Polkowicach".
- " Modernizacja węzła c.o. w budynku Targowa 8 w Polkowicach."
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni ZSS w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik" - I
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Firlej"
- Dostawa serwera dla IKiFP PAN (KAT-271-5/2025)
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy komputera przenośnego zdatnego do użytku w trudnych warunkach terenowych (typu "rugged") dla Instytutu Nauk Geologicznych Wydziału Geografii i Geologii UJ.
- Dostawa oprogramowania inżynieryjnego QT Designer.
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.