Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00602426/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091581150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.bysikiewicz@pgkimino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkimino.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie składowiska odpadów, produkcja kompostu, biogazu, inne.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f642bd0-ea46-4df5-b753-69fec3bbf86b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100893/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602426
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.18/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika naziemnego mieszczącego się w Inowrocławiu przy ulicy Bagiennej 77 - Regionalna Instalacja do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK).
2. Zakres i ilość dostaw objętych zamówieniem:
1) olej napędowy – przewidywane zapotrzebowanie roczne ok. 180.300 litrów;
2) jednorazowa dostawa oleju napędowego nie przekroczy 5.000 litrów.
3. Zamawiający gwarantuje minimalną realizację umowy na poziomie co najmniej 60% kwoty łącznego zobowiązania.
4. Kwota łącznego zobowiązania stanowi kwotę wyliczoną na podstawie ceny za 1 litr oleju napędowego brutto podanej w ofercie i przewidywanej wielkości zamówienia, tj. ok. 180.300 litrów.
5. Wskazana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. W przypadku mniejszego zapotrzebowania na olej wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
6. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą sukcesywnie, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego na podstawie zgłoszeń przez osobę upoważnioną ze strony Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK). Zgłoszenia dokonywane będą za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy lub telefonicznie. Wykonawca niezwłocznie (najpóźniej w tym samym dniu od przesłania zgłoszenia pocztą elektroniczną) potwierdzi otrzymanie (e-mailem) przyjęcie zamówienia.
7. Dostawy oleju napędowego będą dostarczane do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK), ul. Bagienna 77, 88-100 Inowrocław, w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia następnego po zgłoszeniu, o którym mowa w pkt 6, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00.
8. Dokumentem potwierdzającym każdorazowo odbiór przez Zamawiającego danej partii dostarczonego oleju napędowego jest dowód przyjęcia podpisany przez osobę upoważnioną ze strony Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK).
9. Osobą wyznaczoną do realizacji przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego jest p. Mikołaj Gajewski – Zastępca Kierownik Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK).
10. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostawy oleju będą dokonywane transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko;
2) używania specjalistycznego sprzętu posiadającego wymagane badania i atesty oraz wyposażonego w licznik (legalizowany) przepompowywanego oleju oraz inne urządzenia niezbędne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiornika;
3) dostarczania oleju napędowego wyłącznie z bieżącej produkcji (maksymalnie trzy miesiące od daty produkcji); Wykonawca gwarantuje jego trwałość (przydatność do wykorzystania) na okres co najmniej trzech miesięcy od dnia dostawy;
4) dostarczania oleju napędowego dostosowanego do pory roku i panujących warunków atmosferycznych. Przy ekstremalnie niskich temperaturach (tj. od - 15 stopni Celsjusza), w szczególności w okresie od listopada do lutego Wykonawca na zamówienie i wg potrzeb Zamawiającego zobowiązany będzie dostarczać olej arktyczny.
11. Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie aktualne świadectwo jakości producenta oleju napędowego, wystawione przez akredytowane laboratorium, dotyczące partii produkcji, z której pochodzi dostawa. Na świadectwie jakości oleju napędowego powinno być zawarte oświadczenie Wykonawcy, że świadectwo dotyczy partii oleju z dnia dostawy.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania kontroli jakości dostarczonego oleju napędowego (jeden raz na kwartał), poprzez wykonanie na koszt Wykonawcy, badań w niezależnym laboratorium akredytowanym przez Polskie Centrum Akredytacji, w zakresie badanych cech oleju napędowego (parametrów wymienionych w załączniku nr 3 do Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018).
13. Próbka paliwa do badań pobrana zostanie z wybranej przez Zamawiającego losowo dostawy, w obecności pracownika (kierowcy) Wykonawcy i oplombowana. Analizę pobranych próbek przeprowadzi akredytowane laboratorium wskazane przez Zamawiającego na zgodność parametrów oferowanego oleju z dołączonym do dostawy świadectwem jakości.
14. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przez cały okres trwania umowy oleju napędowego o parametrach spełniających wymogi normy PN-EN 590:2022-08 oraz ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe u Zamawiającego w wyniku niedotrzymania parametrów oleju. W przypadku dostaw niespełniających normy oraz w przypadku ewentualnych szkód (awaria lub zniszczenie silnika pojazdu lub urządzenia) w wyniku dostaw, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do ich usunięcia lub pokrycia Zamawiającemu poniesionych szkód.
15. Dostarczany olej napędowy musi spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie z:
1) Normą PN-EN 590:2022-08 - „Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - wymagania i metody badań”;
2) Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2024 poz. 1018).
3) Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. 2024 poz. 1058).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1015089,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1029513,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1015089,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY NAFTOHURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6652993705
7.3.3) Ulica: Warszawska 58
7.3.4) Miejscowość: Sompolno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY NAFTOHURT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY NAFTOHURT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1015089,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sprzętu multimedialnego oraz urządzeń sieciowych do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość V
- Udzielenie leasingu operacyjnego na finansowanie inwestycji pn. "Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec wraz z zabudową"
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku na potrzeby komórek organizacyjnych i oddziałów Szpitala Wielospecjalistycznym im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów dostawczych o masie całkowitej do 3,5 tony z kabiną załogową oraz skrzynią samowyładowczą
- Podniesienie dokładności wyników prac geodezyjnych poprzez inwentaryzację, pomiar i przeliczenie osnów pomiarowych wraz z przeliczeniem współrzędnych punktów granicznych
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego i napędowego
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD.
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Rawicz - Zakładu Usług Komunalnych w Rawiczu"
- Zakup paliwa płynnego
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i agregatów prądotwórczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zakup paliwa płynnego w roku 2025 i 2026
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.