Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597684/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Mięso i wędliny ( 2 /24 )
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W IŁAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_ilawa@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-ilawie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mięso i wędliny ( 2 /24 )2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97beea62-f052-4da1-9ec1-dd2e623fe5eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247115/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Mięso i wędliny ( 2 /24 )
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597684
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328979,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Łopatka wieprzowa bez kości b/s kg 3 1002 Schab bez kości kg 120
3 Szynka bez kości kg 1 425
4 Wątroba wieprzowa kg 2 825
5 Mortadela kg 2 000
6 Kaszanka z kaszą jęczmienną kg 350
7 Kiełbasa biała parzona kg 465
8 Kiełbasa parówkowa kg 800
9 Kiełbasa paluszki kg 75
10 Kiełbasa ogniskowa kg 1 600
11 Kiełbasa podwawelska kg 100
12 Kiełbasa zwyczajna kg 1 435
13 Kiełbasa szynkowa kg 700
14 Kiełbasa krakowska parzona kg 700
15 Kiełbasa golonkowa kg 100
16 Polędwica sopocka kg 25
17 Kiełbasa metka łososiowa kg 2 375
18 Mielonka wieprzowa kg 450
19 Salceson włoski biały kg 1 200
20 Salceson czarny kg 1 200
21 Pasztetowa kg 1 950
22 Pasztet zapiekany kg 140
23 Boczek wędzony parzony bez kości kg 70
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 282866,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Udziec z kurczaka kg 5752 Skrzydełka z kurczaka kg 300
3 Filet z kurczaka kg 20
4 Wątroba drobiowa kg 1 425
5 Żołądki drobiowe kg 1 425
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 31927,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Szynka drobiowa mielona kg 1202 Mielonka drobiowa kg 100
3 Pieczeń drobiowa kg 100
4 Serdelki drobiowe kg 100
5 Kiełbasa drobiowa kanapkowa kg 35
6 Kiełbasa drobiowa zwyczajna kg 35
7 Kiełbasa drobiowa krakowska kg 425
8 Polędwica drobiowa parzona kg 415
9 Polędwiczka z piersi indyka kg 270
10 Szynka z piersi indyka kg 270
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 30633,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231223,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358577,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231223,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPM Aniołkowscy Justyna Stankiewicz sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762042053
7.3.3) Ulica: Karabinierów 2g
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSA ANIOŁKOWSCY JUSTYNA STANKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231223,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23604,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28518,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23604,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stek Kałużny i Wspólnicy sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762462772
7.3.3) Ulica: Waryńskiego 65
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STEK KAŁUŻNY I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STEK KAŁUŻNY I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23604,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28911,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41884,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28911,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPM Aniołkowscy Justyna Stankiewicz sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762042053
7.3.3) Ulica: Karabinierów 2g
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSA ANIOŁKOWSCY JUSTYNA STANKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28911,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika oraz butli medycznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Artykuły spożywcze ( 2 /2025 )
- Dostawa paliw: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz gazu LPG dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Remont mostu zlokalizowanego na działce nr 116 położonej w obr. Mozgowo gm. Zalewo w ciągu drogi stanowiącej własność Skarbu Państwa
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wikielcu
- Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej i przepustów w ciągu dróg powiatowych
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Artykuły żywnościowe cz. II
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. GABRIELA NARUTOWICZA W GRÓJCU 2025/2026
- Sukcesywna dostawa żywności 2025-2026
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Michałowie
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.