Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00638501/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Hrubieszowie. Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 846962093
1.5.8.) Numer faksu: 846972691
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.hrubieszow.dzp@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,184274,20505e7ee1db9f52102a0aa3f111b65f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Hrubieszowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Hrubieszowie. Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13da0503-49a0-49ad-87ed-17d4b4cd12a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 RDW w Hrubieszowie. Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638501
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R3.ST.372.39.2024.nn
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 25596,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r.
2. Zakres usług obejmuje:
Zakres usług obejmuje:
a) Odkurzanie i wytarcie na mokro powierzchni wykonanych z terakoty – pomieszczenia biurowe, korytarze, wiatrołap – w dni robocze,
b) Zamiatanie schodów zewnętrznych – w dni robocze,
c) Wynoszenie śmieci z koszy i niszczarek do pojemnika Zamawiającego, zakładanie w koszach na śmiecie nowych worków – w dni robocze,
d) Sprzątanie łazienek– w dni robocze,
e) Zmywanie kabin prysznicowych [brodzik] - raz w miesiącu,
f) Zapewnienie stałej dostępności papieru toaletowego (papier min. dwuwarstwowy) – w dni robocze,
g) Zapewnienie stałej dostępności ręczników papierowych (papier rolowany rozwijany) oraz uzupełnianie mydłem w płynie pojemników do mycia rąk- raz w tygodniu
h) Mycie muszli sedesowych środkami dezynfekcyjnymi – w dni robocze,
i) Zakładanie do muszli odświeżaczy do toalet (kostka lub listek) - raz w tygodniu,
j) Dostarczenie odświeżaczy w aerozolu min 300 ml na łazienkę, wymiana odświeżaczy w aerozolu - dwa razy w miesiącu,
k) Mycie umywalek, zlewów kuchennych, luster – w dni robocze,
l) Wycieranie kurzu na biurkach, parapetach po wewnętrznej stronie okna, szafkach, półkach, itp. – w dni robocze,
m) Wycieranie kurzu na parapetach po zewnętrznej stronie okien - dwa razy w miesiącu
n) Nabłyszczanie powierzchni biurek, szaf, półek itp. powierzchni - raz w tygodniu,
o) Mycie drzwi – wewnętrzne - raz w miesiącu,
p) Mycie drzwi – zewnętrzne - dwa razy w miesiącu,
q) Mycie okien (powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne) - cztery razy w roku (m-c: marzec, maj, sierpień, październik),
r) Czyszczenie odpowiednim środkiem chemicznym urządzeń technicznych będących na wyposażeniu RDW tj. komputerów, kserokopiarek, drukarek, telefonów itp. – w dni robocze,
s) Opróżnianie śmietniczki zewnętrznej – w dni robocze,
t) Oczyszczenie barierek przy schodach zewnętrznych - raz w tygodniu
u) Dezynfekcja klamek do drzwi - w dni robocze
v) Dezynfekcja barierek przy schodach zewnętrznych - w dni robocze
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28668,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57564,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28668,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MorisClean Krzysztof Nowosad
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 061529500
7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich 74
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28668,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa odczynników do izolacji materiału genetycznego metodą automatyczną i ręczną.
- Zakup paliw na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług hotelowych dla pacjentów COZL." ( COZL/DZP/AS/3412/TP-92/25)
- Dostawa kamuflowanych i mobilnych systemów do obserwacji i rejestracji obrazu dla KWP w Lublinie
- Zakup oraz dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań objętych projektem NPZ - 11 zadań
- RDW w Puławach "Remont przepustów zlokalizowanych pod drogą wojewódzką Nr 824"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa dozorowania, sprzątania i utrzymania czystości w obiektach oraz terenu wokół siedziby Nadleśnictwa Suchedniów
- Usługa sprzątania obiektów Filii w Ełku Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie
- USŁUGA SPRZĄTANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego w Jaworznie oraz na przylegających terenach zewnętrznych
- 2025 Sprzątanie powierzchni biurowych Krajowej Rady Sądownictwa
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.