Og³oszenie z dnia 2024-12-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00100356/01 - Wynik z dnia 2025-02-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego na 2025 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Papowo Biskupie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118520
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Papowo Biskupie 128
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Papowo Biskupie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-221
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566768101
1.5.8.) Numer faksu: 566768101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@papowobiskupie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.papowobiskupie.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego na 2025 rok
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1f617200-cb2e-4eb8-a6c8-6119525ca2b2
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00676276
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00052805/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego na 2025 rok
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10421893.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/papowobiskupie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest: Maria Pa³ucka, tel. 56 676 81 01, paluckam@papowobiskupie.pl.
2) Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/papowobiskupie.
3) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie :
a) przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
b) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
c) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
d) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
e) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. Tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
f) przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy Pzp;
g) przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
h) przesy³ania odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/papowobiskupie i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/papowobiskupie poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. W przypadku awarii systemu, do czasu usuniêcia awarii Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie informacji przez Wykonawców na adres e-mail: zastepcawojta@papowobiskupie.pl
4) Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/papowobiskupie Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/papowobiskupie do konkretnego wykonawcy.
5) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6) Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na https://platformazakupowa.pl/pn/papowobiskupie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 1 Wstawiæ adres Profilu Nabywcy na platformazakupowa.pl lub je¶li jednostka nie posiada wykupionego Profilu Nabywcy mo¿na dodaæ link do konkretnego postêpowania lub ogólnie do strony platformazakupowa.pl;
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa oleju opa³owego na 2025 rok” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.1.15.2024.MP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 154000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Gminy Papowo Biskupie na 2025 rok oleju opa³owego, lekkiego w ³±cznej ilo¶ci do 60 000 litrów do nastêpuj±cych obiektów/odbiorców:
L.p. Obiekt/odbiorca Adres NIP
Osoba upowa¿niona do kontaktu Telefon
1. Szko³a Podstawowa im. M. Kopernika w Dubielnie Dubielno 14, 86-221 Papowo Biskupie 875-14-06-250 Dyrektor - Ma³gorzata Grabarz 56 676 91 78
2. Szko³a Podstawowa im. Noblistów Polskich w Papowie Biskupim Papowo Biskupie 127A
86-221 Papowo Biskupie 875-15-59-775 Dyrektor – Adam Bana¶ 56 676 81 20
3. Szko³a Podstawowa im. R.Traugutta w Zegartowicach Zegartowice 13, 86-221 Papowo Biskupie 875-14-06-238
Dyrektor – Kamila Jasik-Grê¼likowska 56 676 81 43
4.2. Dostawa oleju opa³owego (zwanego dalej paliwem) specjalistycznym transportem wykonawcy, sukcesywnie w sposób ci±g³y przez ca³y okres obowi±zywania umowy po z³o¿eniu telefonicznego zamówienia przez zamawiaj±cego.
4.3. W okresie objêtym umow± wykonawca sprzedaje zamawiaj±cemu olej opa³owy i dostarcza go w³asnym, specjalistycznym transportem bezpo¶rednio do wskazanego przez Zamawiaj±cego miejsca w terminie nie pó¼niej ni¿ 72 godziny od przekazania zamówienia, jednorazowo w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 1000 l. Transport obejmuje za³adunek paliwa ,dowóz do miejsca przeznaczenia i wy³adunek paliwa do zbiornika odbiorcy.
4.4. Przy ka¿dorazowej dostawie paliwa wykonawca do³±czy komunikat cenowy ze strony internetowej producenta ,za¶ najpó¼niej w dniu wystawienia faktury dokument potwierdzaj±cy jako¶æ dostarczonego paliwa
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Podstaw± rozliczeñ z Wykonawc± bêdzie wynagrodzenie wskazane w Formularzu ofertowym – Za³±cznik Nr 2 do SWZ. Cena obejmuje wszystkie koszty i sk³adniki zwi±zane z wykonaniem zamówienia w zakresie wynikaj±cym z opisu przedmiotu zamówienia. Zasady waloryzacji ceny jednostkowej zawiera wzór umowy.
16.2. Cena winna uwzglêdniaæ wymagania wskazane w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia, SWZ i worze umowy.
16.3. Podane w ofercie ceny musz± byæ wyra¿one w PLN.
16.4. Cen± podlegaj±c± ocenie jest Warto¶æ ³±czna oferty brutto po uwzglêdnieniu rabatów.
16.5. Cena oleju opa³owego winna byæ wyliczona wed³ug nastêpuj±cych zasad:
(A-B) x C = CENA OFERTOWA,
gdzie:
A - cena hurtowa oleju opa³owego netto w z³ za m3, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z cennikiem sprzeda¿y paliw p³ynnych PKN ORLEN, (w temperaturze referencyjnej 15°C), zamieszczonym na stronie www.orlen.pl, na dzieñ 10.01.2025 r.
B - upust Wykonawcy od ceny A wyra¿ony w z³otych.
C - ilo¶æ paliwa w m3 (w temperaturze referencyjnej 15°C).
16.6. W okresie obowi±zywania umowy Wykonawca zobowi±zany jest ujmowania na fakturze ceny hurtowej jednostkowej netto oleju opa³owego, zgodnie z cennikiem sprzeda¿y paliw p³ynnych PKN ORLEN, zamieszczonym na stronie www.orlen.pl, obowi±zuj±cym w dniu z³o¿enia przez Zamawiaj±cego zamówienia paliwa, pomniejszonej o udzielony upust wyra¿ony w z³otych (B) i powiêkszonej o podatek od towarów i us³ug VAT.
16.7. Podana przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym wysoko¶æ upustu wyra¿ona w z³otych od ceny hurtowej jednostkowej netto, zgodnie z cennikiem sprzeda¿y paliw p³ynnych PKN ORLEN (w temperaturze referencyjnej 15°C), zamieszczonym na stronie www.orlen.pl, obowi±zuj±cym w dniu dostawy paliwa i nie ulegnie zmianie w ca³ym okresie obowi±zywania umowy.
16.8. Cena jednostkowa oferowanego paliwa bêdzie zawiera³a wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia oraz wskazane ewentualne rabaty i bêdzie podana w polskich z³otych z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Rabat wskazany w ofercie bêdzie sta³y przez ca³y czas trwania umowy.
16.9. Warto¶æ oferty Wykonawca oblicza nastêpuj±co:
1) W kolumnie C tabeli formularza ofertowego podaje cenê hurtow± jednostkow± oleju opa³owego netto zgodnie z cennikiem sprzeda¿y paliw p³ynnych PKN ORLEN, zamieszczonym na stronie www.orlen.pl na dzieñ 10.01.2025 r.,
2) W kolumnie D tabeli formularza ofertowego podaje upust od ceny jednostkowej za litr oleju opa³owego netto;
3) W kolumnie E oblicza cenê jednostkow± netto oleju opa³owego po uwzglêdnieniu upustu, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku (ró¿nica warto¶ci wskazanych w kolumnie C i D);
4) W kolumnie F oblicza warto¶æ netto oleju opa³owego (iloczyn warto¶ci wskazanych w kolumnie E i B);
5) podaje cenê brutto stanowi±c± warto¶ci netto i wysoko¶ci podatku VAT.
Tak wyliczona warto¶æ oferty bêdzie podstawiona do wzoru podczas oceny ofert.
16.10. Zastosowanie przez Wykonawcê stawki podatku VAT niezgodnej z obowi±zuj±cymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty.
16.11. Wszelkie rozliczenia dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej specyfikacji dokonywane bêd± w z³otych polskich.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
13.3. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ - Za³±cznik nr 3 do SWZ
3) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
13.4. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 13.3 pkt 3) lit c) i pkt 4) SWZ sk³ada siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
13.5. Nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), je¿eli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
13.6. Wykonawca nie mo¿e zastrzec w ofercie informacji o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
13.7. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w odpowiednio wydzielonym i oznaczonym pliku.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowaniaich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziele 8b pkt 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika Nr 3 do SWZ.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje siê zmiany istotnych postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza zmianami przewidzianymi w tre¶ci niniejszej umowy i przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Wszelkie zmiany postanowieñ umowy wymagaj± zgody Zamawiaj±cego i dokonane bêd± w formie pisemnego aneksu – pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o warto¶æ wynikaj±c± ze zmiany kwoty podatku VAT, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w czasie obowi±zywania umowy.
4. Strony przewiduj± zmianê umowy w przypadku zmiany:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
2) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) si³± wy¿sz± uniemo¿liwiaj±c± wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegó³owym opisem, rozumiana jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (¿ywio³owym), nie do unikniêcia, pozostaj±ce poza racjonaln± kontrol± stron nastêpstwom którego strony nie mog³y zapobiec, uniemo¿liwiaj±ce którejkolwiek ze stron realizacjê zobowi±zañ w ramach niniejszej umowy;
b) wyst±pieniem konieczno¶ci wprowadzenia zmian sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy;
c) rezygnacj± przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z realizacja umowy.
d) pozosta³e zmiany okre¶lone w umowie.
5. Okre¶la siê nastêpuj±ce zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia
w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug VAT oraz podatku akcyzowego.
Stawka i kwota podatku VAT i podatku akcyzowego oraz wynagrodzenie brutto ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia i zwiêkszenia wynagrodzenia brutto o kwotê równ± ró¿nicy wynikaj±cej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego jeszcze nie wykonano;
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2002 r., nr 200, poz.1679 z pó¼n. zm.). Wynagrodzenie mo¿e ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysoko¶ci kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcê w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej i ma wp³yw na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcê. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia mo¿liwe bêdzie, je¿eli Wykonawca:
a) udowodni, ¿e zmiana w/w przepisów bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
b) wyka¿e, jak± czê¶æ wynagrodzenia stanowi± koszty pracy ponoszone przez Wykonawcê w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wp³ynie na wysoko¶æ tych kosztów. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrze¿eñ dotycz±cych wysoko¶ci kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/papowobiskupie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-15 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-13
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± oleju opa³owego na potrzeby Akademii Wojsk L±dowych imienia gen. Tadeusza Ko¶ciuszki we Wroc³awiu
- Dostawa oleju opa³owego dla budynków po³o¿onych przy ul. Waldorffa 21 w Warszawie i ul. Lotników 1 w Sochaczewie znajduj±cych siê w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddzia³ Regionalny w Warszawie
- "DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPA£OWEGO NA POTRZEBY GMINY WARTKOWICE"
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.