Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606584/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: LODR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 91
1.5.2.) Miejscowość: Kalsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 2091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lodr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rolnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9d78b79-5b2d-4993-a3cb-e26bb5c76e57
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606584
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AGK.210.6.2024.KR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane polegające na modernizacji sali wykładowej budynku Lubuskiego Ośrodka
Doradztwa Rolniczego w Kalsku, w zakresie części konferencyjnej obiektu.
Będzie on obejmował:
W zakresie architektoniczno-budowlanym:
− Prace rozbiórkowo-budowlane,
− Remont podłogi na sali wykładowej,
− Remont ścian i słupów wewnętrznych na sali wykładowej oraz holu głównym (tynkowanie, malowanie),
− Montaż nowego sufitu podwieszanego na sali konferencyjnej 42/43,
− Wyposażenie sali konferencyjnej 42/43 w elementy aranżacji wnętrz, − Prace towarzyszące: • Montaż systemu
nagłośnienia w sali konferencyjnej 42/43,
W zakresie instalacji sanitarnych:
− Demontaż istniejących grzejników żeliwnych, zaworów grzejnikowych, rur grzewczych, instalacja nowych stalowych
grzejników dwupłytowych, zaworów grzejnikowych, rur grzewczych (zamaskowanych w podłodze lub ścianie), elementów
instalacji grzewczej − Płukanie instalacji c.o.,
− Wykonanie próby szczelności,
− Sprawdzenie działania wykonanej instalacji c.o.
− Przeniesienie istniejącego systemu wentylacji grawitacyjnej ze ściany w nowo wykonany sufit na sali wykładowej nr 42/43,
− Przeniesienie instalacji klimatyzacji względem wysokości nowego sufitu podwieszanego (zachowanie istniejącej) na sali
wykładowej nr 42/43,
− Demontaż i ponowny montaż (po rozbiórce okładzin drewnianych) istniejącego systemu wentylacji grawitacyjnej w holu
głównym,
− Wykonanie otworów wentylacyjnych w ścianie okiennej,
− Doprowadzenie węzła instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do umywalki w sali wykładowej nr 42/43.
W zakresie instalacji elektrycznych:
− Demontaż przewodów wtynkowych,
− Wykucie bruzd dla rur montażowych,
− Wymiana istniejących przewodów elektrycznych na nowe,
− Demontaż starych i montaż nowych puszek wtynkowych, gniazd wtyczkowych, włączników, elementów instalacji
elektrycznej,
− Montaż opraw oświetleniowych typu LED z możliwością sterowania natężenia w wykonanym suficie,
− Badanie skuteczności zerowania,
− Montaż szafy typu RACK,
− Sprawdzenie i pomiar wykonanego obwodu elektrycznego, − Sprawdzenie działania wyłącznika różnicowego,
− Pomiar natężenia oświetlenia.
W zakresie niskoprądowej instalacji komputerowej:
− Montaż przyściennych rozdzielnic, szaf, pulpitów, tablic przekaźnikowych i nastawczych,
− Montaż przewodów internetowych w gotowych korytkach,
− Montaż elementów instalacji Wi-Fi,
− Pomiar skuteczności łącza transmisyjnego.
W zakresie niskoprądowej instalacji nagłośnienia:
− Wykonanie okablowania dla urządzeń teletransmisyjnych
− Wykonanie okablowania dla obwodów zasilających
− Uruchomienie i pomiar skuteczności wykonanych łączy
− Montaż instalacji nagłośnieniowej sali (m.in. kolumn naściennych, wzmacniacza, mixera audio-video, zestawu mikrofonów,
kamery do video-konferencji, projektora ściennego itp.) Zagospodarowanie terenu bez zmian.
Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie i nie mogą powodować uciążliwości dla innych części obiektu nie objętych
robotami. Sposób organizacji robót zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Załącznik nr 1 – Projekt budowlany zawierający:
Załącznik nr 1a – Projekt techniczny
Załącznik nr 1b – Projekt zagospodarowania terenu. Projekt architektoniczno-budowlany
Załącznik nr 1c – Rysunki i schematy
Załącznik nr 2 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Załącznik nr 3 – Propozycja elementów wyposażenia wnętrz
Załącznik nr 4 – Przedmiar robót ( pomocniczo )
Załącznik nr 5 - Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 6 - Projekt umowy
Przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie
oferty. Przedmiary robót nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają
charakter pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości
robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak jakiejś części zamówienia w przedmiarze robót lub w tabelach,
schematach materiałowych zawartych w dokumentacji projektowej w szczególności w projekcie wykonawczym, nie zwalnia
Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji technicznej bądź OPZ w umownej cenie ryczałtowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:W postępowaniu została złożona tylko jedna oferta. Oferta złożona przez Wykonawcę ENET Andrzej Ligocki 66-400 Gorzów Wlkp., Teatralna 46/15 z ceną brutto 550.000,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 206.422,00 zł brutto. Ponadto oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1pkt. 3 i 5 ustawy Pzp. Zatem brak jest ważnych ofert w postępowaniu i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Zamawiający wskazuje również, iż niezależnie od powyższego, nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
- na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI KALSK
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji wyjazdu studyjnego do Włoch w dniach: 28.09-03.10.2025 r. w ramach operacji pn. Innowacyjne metody przetwórstwa produktów roślinnych i zwierzęcych[...]
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
więcej: przetargi KALSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.