eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomWyłonienie Wykonawcy na wykonanie projektu wystawy stałej "Środowiska przyrodnicze Górnego Śląska" w związku z realizacją projektu pn "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie projektu wystawy stałej „Środowiska przyrodnicze Górnego Śląska” w związku z realizacją projektu pn „Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana III Sobieskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2813401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@muzeum.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bytom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bytom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie projektu wystawy stałej „Środowiska przyrodnicze Górnego Śląska” w związku z realizacją projektu pn „Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d496a7c-c6bf-4e3a-b0d7-5167ca8bfcdd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z funduszy Unii Europejskiej w ramach projektu: FESL.08.07-IZ.00-0000/00 - Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych, w aspekcie rozwijania kompetencji kulturowych społeczeństwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556489

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP-U-12/2024/UE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 81300,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na wykonanie projektu trzeciej części wystawy przyrodniczej „Miasto” pt. „Środowiska przyrodnicze Górnego Śląska” oraz modernizacji sektorów już istniejących. Wystawa poświęcona jest organizmom żyjącym w bezpośrednim otoczeniu człowieka. Dotyczy to zarówno kręgowców, bezkręgowców jak również grzybów i bakterii. Dla uzmysłowienia widzom różnorodności życia w ich bezpośrednim otoczeniu na ekspozycji odtworzone zostaną fragmenty infrastruktury miejskiej, w której ludzie spędzają najwięcej czasu (mieszkanie) i z którymi bezpośrednio sąsiadują (strych, piwnica i fragment ulicy). Na wystawie skoncentrowano uwagę na gatunkach organizmów, zarówno tych łatwo dostrzegalnych (ptaki, małe ssaki) jak i mikroskopijnie małych (owady, roztocza, grzyby), najczęściej żyjących obok człowieka, z który obecności często nie zdajemy sobie sprawy. Będzie się można dowiedzieć na ile stworzenie środowiska jakim jest miasto pomogło a na ile utrudniło zwierzętom egzystencję oraz na ile często nieuniknione sąsiedztwo może wpływać na nasze życie, czego należy unikać a o co zadbać. Podniesienie świadomości odbić się może pozytywnie na pojmowaniu przyrody i stosunku do niej, jak również pomoże w uniknięciu potencjalnych zagrożeń z tego wynikających. Zamiarem nie jest straszenie widzów, ale podniesienie świadomości społecznej w tej stale zmieniającej się sferze szeroko pojętego życia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z dokumentacją techniczną stanowi Załącznik A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47847,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47847,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinga Duda Pattern Recognition

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471871122

7.3.3) Ulica: ul. Kaleńska 2a/16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-367

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47847,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.