Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635099/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Wolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawolin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aac61e8-8974-4ebb-ac4a-b57e6e188596
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2024.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO „MOJE BOISKO – ORLIK 2012. (dz. nr 118 obręb Wolin).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) modernizację zaplecza sportowego:
a) roboty demontażowe w zakresie urządzeń i instalacji sanitarnych,
b) roboty demontażowe w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych,
c) roboty rozbiórkowe ścianek działowych,
d) demontaż podłogi,
e) demontaż skrzydeł drzwiowych,
f) roboty odtworzeniowe w zakresie urządzeń i instalacji sanitarnych i elektrycznych,
g) montaż stolarki drzwiowej,
h) przygotowanie do malowania i malowanie stolarki drzwiowej,
i) wykonanie podłogi z płyt OSB (grub. 25mm) wraz z okładziną (wykładzina wielowarstwowa podłogowa z PCV obiektowa, heterogeniczna, grub. 2mm).
j) wykonanie prób szczelności instalacji sanitarnych,
k) wykonanie kompletnych pomiarów elektrycznych
2) modernizację oświetlenia:
a) demontaż istniejących opraw, dostawa i montaż nowych opraw o następujących parametrach technicznych:
moc znamionowa: 200W
ogranicznik przepięć: 6kV
stopień szczelności: IP66
strumień światła 30.000lm
wskaźnik oddawania barw: Ra>70
barwa: 4000K
zakres temperatury pracy: -30C-+50C
klosz: szyba hartowana
korpus: aluminium
b) wykonanie kompletnych pomiarów elektrycznych i elektroenergetycznych.
3) modernizację ogrodzenia wokół całego boiska:
a) demontaż paneli ogrodzeniowych, dostawa i montaż nowych paneli ogrodzeniowych (panele malowane proszkowo, grub. druta 5mm).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Przedmiar robót - Załącznik nr 6 do SWZ,
2) Projektowane Postanowienia Umowy - Załącznik nr 7 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zmawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 20.12.2024 r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 160 000,00 zł.
W niniejszym postępowaniu złożono 3 oferty:
1. PROMET POŚREDNICTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KARAŚ PIOTR, ul. Mickiewicza 18 lok. 6, 74-300 Myślibórz, NIP: PL 5971430697 z cena ofertową brutto: 338 521,87 zł
2. GRANITSPORT Sp. z o.o., ul. Brązowa 3 lok. 4, 70-781 Szczecin, NIP: PL 9552575594, z cena ofertową brutto: 304 139,48 zł.
3. Jacek Jasiński, Katedralna 5, 72-510 Wolin, NIP: PL 9860103945 – 169 113,68 zł – oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3,4 i 6 ustawy Pzp.
Oferta z najniższą ceną wynoszącą 304 139,48 zł brutto, złożona przez Wykonawcę GRANITSPORT Sp. z o.o., ul. Brązowa 3 lok. 4, 70-781 Szczecin, przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp odrzuca ofertę Wykonawcy Jacek Jasiński, Katedralna 5, 72-510 Wolin, NIP: PL 9860103945.
Uzasadnienie prawne czynności odrzucenia oferty:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna
z przepisami ustawy. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ofertę składa się, pod rygorem nieważności,
w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Informacje te zawarte są również w SWZ (Rozdział III, ust. 5 SWZ).
Uzasadnienie faktyczne czynności odrzucenia oferty:
Wykonawca Jacek Jasiński, Katedralna 5, 72-510 Wolin, NIP: PL 9860103945 złożył ofertę w niniejszym postępowaniu za pośrednictwem platformy zakupowej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert. Na etapie badania oferty Zamawiający stwierdził, iż nie odpowiada ona wymogom określonym w ustawie, tj. oferta nie została złożona wraz z wymaganymi podpisami.
Złożenie oferty bez podpisu elektronicznego jest uchybieniem nieusuwalnym, co rodzi konieczność odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304139,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338521,87 PLN
INNE PRZETARGI WOLIN
więcej: przetargi WOLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja barier architektonicznych dla klientów z niepełnosprawnością Urzędu Miejskiego w Człuchowie
- Modernizacja budynku przy ul. Granicznej w Starych Babicach
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy Część 1 - ul. Krasińskiego 20 m 234 Część 2 -ul. Krasińskiego 20 m. 172
- "Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II"
- Remont dachu i stołówki szkolnej wchodzących w skład budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 9 w Warszawie, ul. Kadetów 15, 03-987 Warszawa w formule "zaprojektuj i buduj"
- Remont tarasów i balkonów budynku przy ulicy Julianowskiej 42A w Piasecznie (05-500).
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.