eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecŚWIADCZ. USŁ. OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GM. SUSZEC W RAMACH PROJ. DOFINANS. Z FUND. EUROP. DLA ŚL. 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁ. SPOŁECZNYCH W GM. SUSZEC; 2. SPRAWIEDL. TRANSFORMACJA W GM. SUSZEC



Ogłoszenie z dnia 2024-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZ. USŁ. OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GM. SUSZEC W RAMACH PROJ. DOFINANS. Z FUND. EUROP. DLA ŚL. 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁ. SPOŁECZNYCH W GM. SUSZEC; 2. SPRAWIEDL. TRANSFORMACJA W GM. SUSZEC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SUSZCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LIPOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 449 30 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopssuszec@gopssuszec.wizja.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopssuszec.naszops.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50562b09-128a-4356-93f1-73ea77b60c8c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZ. USŁ. OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GM. SUSZEC W RAMACH PROJ. DOFINANS. Z FUND. EUROP. DLA ŚL. 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁ. SPOŁECZNYCH W GM. SUSZEC; 2. SPRAWIEDL. TRANSFORMACJA W GM. SUSZEC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50562b09-128a-4356-93f1-73ea77b60c8c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00635783/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GMINIE SUSZEC W RAMACH PROJEKTÓW DOFINANSOWANYCH Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA ŚLĄSKIEGO 2021-2027

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze źródeł: 1. Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) TYTUŁ PROJEKTU: WSPARCIE USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE SUSZEC; 2. Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) TYTUŁ PROJEKTU: SPRAWIEDLIWA TRANSFORMACJA W GMINIE SUSZEC

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS-K.260.1.5.1.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 843720,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA PN.: „ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GMINIE SUSZEC W RAMACH PROJEKTÓW DOFINANSOWANYCH Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA ŚLĄSKIEGO 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE SUSZEC; 2. SPRAWIEDLIWA TRANSFORMACJA W GMINIE SUSZEC”.
Odbiorcami usług opiekuńczych i asystenckich objętych przedmiotem zamówienia, są osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałe w rozumieniu Kodeksu Cywilnego na terenie województwa śląskiego, w gminie Suszec.
Pomoc może zostać przyznana:
1) osobie samotnej w rozumieniu art. 6 pkt 9 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, która jest pozbawiona takiej pomocy mimo wykorzystania własnych uprawnień, zasobów i możliwości;
2) osobie samotnie gospodarującej w rozumieniu art. 6 pkt 10 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, gdy wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości;
3) osobie w rodzinie, gdy rodzina nie może, z uzasadnionej przyczyny, zapewnić odpowiedniej pomocy, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 3 CZĘŚCI:
1) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: - dotyczy usług opiekuńczych (dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - grupa docelowa: 60+, zwanych dalej OPW 60+) realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie usług społecznych w Gminie Suszec”;

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W ROZDZIALE 3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 672000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA PN.: „ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GMINIE SUSZEC W RAMACH PROJEKTÓW DOFINANSOWANYCH Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA ŚLĄSKIEGO 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE SUSZEC; 2. SPRAWIEDLIWA TRANSFORMACJA W GMINIE SUSZEC”.
Odbiorcami usług opiekuńczych i asystenckich objętych przedmiotem zamówienia, są osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałe w rozumieniu Kodeksu Cywilnego na terenie województwa śląskiego, w gminie Suszec.
Pomoc może zostać przyznana:
1) osobie samotnej w rozumieniu art. 6 pkt 9 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, która jest pozbawiona takiej pomocy mimo wykorzystania własnych uprawnień, zasobów i możliwości;
2) osobie samotnie gospodarującej w rozumieniu art. 6 pkt 10 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, gdy wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości;
3) osobie w rodzinie, gdy rodzina nie może, z uzasadnionej przyczyny, zapewnić odpowiedniej pomocy, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 3 CZĘŚCI:
1) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: - dotyczy usług opiekuńczych (dla osób niesamodzielnych uczestniczących w projekcie - grupa docelowa: bez ograniczeń wiekowych, zwanych dalej OPW BO) realizowanych w ramach projektu: „Sprawiedliwa transformacja w Gminie Suszec”;

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W ROZDZIALE 3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 85860 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA PN.: „ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GMINIE SUSZEC W RAMACH PROJEKTÓW DOFINANSOWANYCH Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA ŚLĄSKIEGO 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE SUSZEC; 2. SPRAWIEDLIWA TRANSFORMACJA W GMINIE SUSZEC”.
Odbiorcami usług opiekuńczych i asystenckich objętych przedmiotem zamówienia, są osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałe w rozumieniu Kodeksu Cywilnego na terenie województwa śląskiego, w gminie Suszec.
Pomoc może zostać przyznana:
1) osobie samotnej w rozumieniu art. 6 pkt 9 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, która jest pozbawiona takiej pomocy mimo wykorzystania własnych uprawnień, zasobów i możliwości;
2) osobie samotnie gospodarującej w rozumieniu art. 6 pkt 10 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, gdy wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości;
3) osobie w rodzinie, gdy rodzina nie może, z uzasadnionej przyczyny, zapewnić odpowiedniej pomocy, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 3 CZĘŚCI:
1) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: - dotyczy usług asystenckich (dla osób niepełnosprawnych, zwanych dalej OzN), realizowanych w ramach projektu: „Sprawiedliwa transformacja w Gminie Suszec”;

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W ROZDZIALE 3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.5.) Wartość części: 85860 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA PRZYMIERZE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383755486

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 2

7.3.4) Miejscowość: SUSZEC

7.3.5) Kod pocztowy: 43-267

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA PRZYMIERZE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383755486

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 2

7.3.4) Miejscowość: SUSZEC

7.3.5) Kod pocztowy: 43-267

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA PRZYMIERZE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383755486

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 2

7.3.4) Miejscowość: SUSZEC

7.3.5) Kod pocztowy: 43-267

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

PEŁNA NAZWA ZAMÓWIENIA BRZMI: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GMINIE SUSZEC
W RAMACH PROJEKTÓW DOFINANSOWANYCH Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA ŚLĄSKIEGO 2021-2027:
1. WSPARCIE USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE SUSZEC; 2. SPRAWIEDLIWA TRANSFORMACJA W GMINIE
SUSZEC

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.