Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Gogolin: budowa stacji odzysku surowców wtórnych usytuowanej na terenie składowiska odpadów komunalnych w Gogolinie
Numer ogłoszenia: 200673 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gogolin, ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin, woj. opolskie, tel. 077 4076800, fax 077 4666247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gogolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa stacji odzysku surowców wtórnych usytuowanej na terenie składowiska odpadów komunalnych w Gogolinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa stacji odzysku surowców wtórnych usytuowanej na terenie składowiska odpadów komunalnych w Gogolinie: - hala jednonawowa w konstrukcji stalowej w układzie słupowo-ryglowym, gdzie konstrukcję nośną stanowią cztery ramy poprzeczne posadowione w stopach żelbetowych 1,0 x 2,0 m. Szerokość hali 9,48 m, długość 15,54 m i wysokość 6,37 m. Hala obudowana blachą trapezową bez warstwy ocieplającej. Wyposażona w bramę stalową 4 x 4 m, naświetla zakratowane i osiatkowane o wymiarach 1,20 x 15 m, oraz drzwi 0,9 x 2,0 m - sortownia odpadów o wymiarach 6,0 x 10,0 m umieszczona w ogrzewanej i wentylowanej kabinie sortowniczej wykonanej w konstrukcji stalowej i obitą płytą warstwową. Wyposażona w podesty dla 4 pracowników oraz 8 sztuk pojemników na kółkach o wymiarach 0,8 x 1,20 x 1,40 m . - belownica do zgniatania makulatury, kartonów, tworzyw sztucznych, folii, butelek PET, puszek aluminiowych itp. Nacisk nie mniejszy niż 24 tony, napęd elektrohydrauliczny, wymiary sprasowanej beli 0,8 x 0,8 x 0,8 m. - budowa obejmuje ponadto wykonanie przyłącza energetycznego oraz instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem. - wykonanie boksów na gromadzenie poszczególnych asortymentów odzysku wykonanych w konstrukcji stalowej - wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej z dwoma studniami osadnikowymi i separatorem - wykonanie ogrodzenia z siatki powlekanej na słupkach stalowych - wykonanie modernizacji przez uszczelnienie istniejącego placu do dystrybucji surowców i parkingu kontenerów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawcę.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub potwierdzenie przez wystawcę odpowiedniego dokumentu, że dane zawarte w dokumencie są nadal aktualne z tym, iż zarówno aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jak i potwierdzenie, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (złożone na załączniku nr 5), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 20% ceny ofertowej - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz ważniejszych robót budowlanych na załączniku nr 4 , zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegających na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto w zakresie wykonawstwa budowy obiektu budowlanego w konstrukcji stalowej wraz z dokumentami ( np. referencjami ) potwierdzającymi, iż prace zostały wykonane należycie 7) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 2). Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą o uprawnieniach budowlanych specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gogolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gogolinie, 47-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6, pokój nr 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gogolinie, 47-320 Gogolin ul. Krapkowicka 6, pokój nr 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Sianów.
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci wodociągowej z rur PE w miejscowościach Miedniewice, Sierakowice Lewe, Rzymiec, Pruszków, Rowiska, g. Skierniewice. w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w G.Sk-ce"
- Rozbudowa drogi w miejscowości Dygudaj
- Budowa sieci wodociągowej w msc. Baba - Plewki
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.