Ogłoszenie z dnia 2024-12-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00577764/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
- 2025/BZP 00003625/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
CNC.4.2024.3 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia sal dydaktycznych w ramach Projektu „Programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie (...)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471390387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopcińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-142
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.grzeszczyk@lcdnikp.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: lcdnikp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2432147f-0ed9-429a-a2f2-07fc955b86c31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CNC.4.2024.3 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia sal dydaktycznych w ramach Projektu „Programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie (...)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2432147f-0ed9-429a-a2f2-07fc955b86c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00514636/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu dydaktycznego i inform. oraz oprogramowania dydaktycznego do pracowni obrabiarek s.n. w projekcie Programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie - dziś staż, jutro praca. Ed. czwarta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie - dziś staż, jutro praca (...)"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577764
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CNC.4.2024.3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz wykonanie usługi towarzyszącej:– 20 sztuk stanowisk komputerowych typu all-in-one z systemem operacyjnym (stanowiska dla uczniów) oraz
- 1 sztuki komputera przenośnego typu laptop, do prowadzenia zajęć specjalistycznych wraz z oprogramowaniem (stanowiska dla nauczyciela).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dostawy.
- Dotyczy komputerów typu all-in-one: opis wymaganych (minimalnych) parametrów urządzeń oraz innych, istotnych cech jakościowych – według załącznika nr 10a do SWZ.
- Dotyczy komputera typu laptop: opis wymaganych (minimalnych) parametrów urządzeń oraz innych, istotnych cech jakościowych – według załącznika nr 10b do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje również zobowiązanie Wykonawcy do wykonania na rzecz Zamawiającego usługi towarzyszącej dostawie polegającej na przeprowadzeniu dla min. 3 nauczycieli Zamawiającego bezkosztowego (tzn. nie podlegającemu dodatkowemu, oddzielnemu wynagrodzeniu – co oznacza, że wykonanie tej usługi należy skalkulować w cenie oferty) dwugodzinnego szkolenia obejmującego obsługę oferowanych urządzeń. Termin przeprowadzenia szkolenia wyznacza Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 96000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - 1 sztuki monitora interaktywnego do prowadzenia zajęć ze stojakiem mobilnym oraz wykonanie usługi towarzyszącej:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Opis wymaganych parametrów urządzeń oraz innych, istotnych cech jakościowych:
- opis wymaganych (minimalnych) parametrów urządzeń oraz innych, istotnych cech jakościowych – według załącznika nr 10c do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje również zobowiązanie Wykonawcy do wykonania na rzecz Zamawiającego usługi towarzyszącej dostawie polegającej na przeprowadzeniu dla min. 3 nauczycieli Zamawiającego bez kosztowego (tzn. nie podlegającemu dodatkowemu, oddzielnemu wynagrodzeniu – co oznacza, że wykonanie tej usługi należy skalkulować w cenie oferty) dwugodzinnego szkolenia obejmującego obsługę oferowanych urządzeń. Termin przeprowadzenia szkolenia wyznacza Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95780,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596666,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95780,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282483242
7.3.3) Ulica: Ul. Rokicińska 142
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-412
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NET-SYSTEM" MARCIN TYGIELSKI, MARIUSZ GODALA, ROBERT DWORAK
jakie przetargi wygrała firma
"NET-SYSTEM" MARCIN TYGIELSKI, MARIUSZ GODALA, ROBERT DWORAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95780,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9999,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298332,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9999,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282483242
7.3.3) Ulica: ul. Rokicińska 142
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-412
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NET-SYSTEM" MARCIN TYGIELSKI, MARIUSZ GODALA, ROBERT DWORAK
jakie przetargi wygrała firma
"NET-SYSTEM" MARCIN TYGIELSKI, MARIUSZ GODALA, ROBERT DWORAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9999,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych
- Zakup i dostawa narzędzi oraz materiałów budowlanych dla Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi
- Remont i modernizacja strażnicy OSP Łódź-Andrzejów
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Wydziału Inwestycji i Rozwoju Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn. "Szkoła Filmowa bez barier" - (...) PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Urzędzie Miasta Jordanowa
- Zakup pomocy dydaktycznych do Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Malborku w ramach projektu pn. "Zdolni z Pomorza -Powiat Malborski - 2 edycja"
- Zakup 100 sztuk komputerów typu All in One wraz z systemem operacyjnym na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy.
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej VIII
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454"
- DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.