Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka serwisowa dla systemów informatycznych – kadrowo-płacowego AgemaHR Plus oraz zarządzania czasem pracy AgemaRCP w roku 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004308002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42-664-12-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-lodzki
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uw.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka serwisowa dla systemów informatycznych – kadrowo-płacowego AgemaHR Plus oraz zarządzania czasem pracy AgemaRCP w roku 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb94f10a-d1c6-4c05-b85d-a1f30959e2d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232288/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Opieka serwisowa nad systemem Agema HR i Agema RCP w 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ochrona praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2022 r., poz. 2509 ze zm.). Usługa może być świadczona jedynie przez jednego wykonawcę tj. autora programów finansowo-księgowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AL-V.272.40.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienia opieki serwisowej dla systemu AgemaHR Plus (kadrowo – płacowego) wraz z modułami elektronicznej ewidencji czasu pracy AgemaRCP w roku 2025 r.
2. W zakresie systemu AgemaHR Plus wraz z modułami elektronicznej ewidencji czasu pracy AgemaRCP Wykonawca zobowiązuje się zapewnić:
1) niezwłoczne przybycie do siedziby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi na wezwanie telefoniczne, w celu rozwiązania bieżących problemów oraz zbieranie informacji do rozbudowy systemów. Maksymalny czas reakcji od momentu wezwania, nie może przekroczyć 3 godzin;
2) stałe i natychmiastowe wsparcie telefoniczne użytkowników systemów w celu rozwiązania problemów powstałych w trakcie pracy z systemem, świadczone w godzinach pracy Zamawiającego;
3) usuwanie awarii systemów w ciągu 24 godzin od zgłoszenia;
4) wsparcie pracowników Zamawiającego w bieżącej eksploatacji systemów w formie zdalnego dostępu realizowanego przy wykorzystaniu łącza telekomunikacyjnego udostępnionego przez Zamawiającego;
5) utrzymanie systemu w zgodności z aktualnymi przepisami dotyczącymi zakresu jego działalności;
6) rozbudowę systemu oraz tworzenie nowych jego funkcji dla potrzeb i w postaci zaproponowanej przez Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi w zakresie obowiązujących przepisów prawnych w terminie ustalonym przez strony;
7) inne zlecenia związane z realizacją przedmiotu umowy w terminie ustalonym przez strony.
3. Łączny czas pracy Wykonawcy na rzecz Zamawiającego jest nielimitowany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Wąsik, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą "AGEMA - Systemy Informatyczne" Robert Wąsik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 729-114-01-45
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGEMA - SYSTEMY INFORMATYCZNE ROBERT WĄSIK
jakie przetargi wygrała firma
AGEMA - SYSTEMY INFORMATYCZNE ROBERT WĄSIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159408,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup sprzętu komputerowego (informatycznego) w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)".
- DEA OZPA 272.25.2025 DOSTAWA WZORCÓW CHROMATOGRAFICZNYCH DO WSSE W ŁODZI.
- Wykonanie i montaż systemu informacji kierunkowej na kampusie CKD Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa dwóch książkomatów wraz z instalacją (2 lokalizacje w obrębie kampusu UŁ), integracją z posiadanym systemem bibliotecznym Symphony oraz konfiguracja i szkolenia z obsługi
- ZP/27/2025 Usługa nadzoru autorskiego systemu szpitalnego CliniNET/NetRAAD/STER prowadzonego przez Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi.
- Dostawa systemów klimatyzacji (urządzeń klimatyzacyjnych) wraz z wykonaniem montażu tych systemów (urządzeń) i przewodów klimatyzacyjnych oraz ich uruchomieniem w budynku US w Skierniewicach
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Monitorowanie i asysta techniczna IT
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawa serwera z systemem operacyjnym dla Gminy Biłgoraj
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz ze szkoleniami administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zwiększenie bezpieczeństwa informacji w Gminie Włodawa poprzez wzmocnienie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty" w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- KR-01/22/25, Zakup wsparcia do urządzeń i systemów producenta Fortinet dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Odnowienie Software Assurance dla posiadanych licencji Microsoft
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.