Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00653301/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
- 2024/BZP 00653754/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021146486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jastrzębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-148
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713330940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krepa@fos.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wfosigw-wroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fa2d6b0-52e9-4bf9-bd1e-80bbbf70b57b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00549008/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653301
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PAO.2710.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 334800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności do systemu Ready_TM określonych w załączniku nr 1 do SWZ w pkt 1 ppkt 1 i 2 wymaganych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, tj.
1.1) Integrację z Centralną Bazą Czystego Powietrza, w tym:
a) mapowanie pól z bazy EOD na pola w jon-ach
b) mapowanie czynności wykonywanych w systemie na statusy CBCP i ich zapis do bazy (rejestracja dat osiągnięcia statusów WoD, WoP, Umów)
c) 14 endointów (POST, PUT, DELETE - 4 dla UOD, 4 dla WOD, 6 dla WOP)
d) mechanizm cron do automatycznego wysyłania i aktualizacji danych
e) testy
f) uruchomienie produkcyjne, dokumentacja techniczna i zarządzanie projektem.
1.2) Dostosowanie i stworzenie komunikacji systemu dziedzinowego Ready_™, w którym Zamawiający prowadzi obsługę wniosków Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”, z Centralną Bazą Czystego Powietrza (CBCP) tworzoną przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w oparciu o specyfikację techniczną API dostarczoną przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w tym:
a) przygotowania komunikacji z serwerami NFOŚiGW w oparciu o specyfikację techniczną API dostarczoną przez NFOŚiGW (patrz zał. nr 1 i 2; autoryzacja, logowanie zdarzeń),
b) przygotowanie modułu przekazywania danych (kolejka zadań oczekujących na synchronizację),
c) dla dokumentu WoD (Wniosek o Dofinansowanie) w bazie danych Zamawiającego dodanie pozycji – dodanie, aktualizacja, aktualizacja statusu,
d) dla dokumentu WoP (Wniosek o Płatność) w bazie danych Zamawiającego dodanie pozycji – dodanie, aktualizacja, aktualizacja statusu,
e) dla dokumentu umowa o dofinansowanie w bazie danych Zamawiającego dodanie pozycji – dodanie, aktualizacja, aktualizacja statusu,
f) dla faktur w bazie danych Zamawiającego dodanie pozycji – dodanie, usunięcie,
g) obsługa dodawania wpisów do kolejki,
h) sporządzenie dokumentacji technicznej z wdrożonych prac,
i) zarządzanie projektem,
j) testy,
k) uruchomienie produkcyjne,
2) Wprowadzenie pozostałych funkcjonalności systemu określonych w załączniku nr 1 do SWZ w pkt. 1 ppkt 3-17,
3) Usługa wsparcia oraz gwarancji na przedmiot zamówienia, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ w pkt 1 ppkt 18 i 21
4) Wykonanie dodatkowych prac serwisowych, programistycznych oraz rozwojowych, w ramach dodatkowych godziny, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ w pkt 1 ppkt 19.
5) Wykonanie dokumentacji o której mowa w załączniku nr 1 do SWZW w pkt 1 ppkt 20
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem wszystkich niezbędnych prac oraz warunkami świadczenia usług wsparcia, gwarancji i rozwoju zawierają załączniki do SWZ:
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 1.1 – Specyfikacja wymagań dla API CBCP,
Załącznik nr 1.2 – Koncepcja rozwiązania komunikacji API między systemami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48612000-1 - System zarządzania bazą danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności w systemie Ready_TM zostaje unieważnione w związku z wystąpieniem okoliczności, o której mowa w art. 255 pkt 1 p.z.p. W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na realizację zamówienia, wobec czego Zamawiający jest zobowiązany unieważnić postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy środków higienicznych ( papier, ręczniki, worki) , pojemników na: ręczniki, mydła, środki dezynfekcyjne i papier toaletowy oraz naczyń jednorazowych z podziałem na trzy zadania.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 109 WE WROCŁAWIU
- SZP/243-344/2025 Dostawa specjalistycznych sond do oscyloskopów w ramach projektu pn."Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego" nr FEDS.01.01-IZ.00-0003/24 - zadania.
- SZP/243-336/2025,Dostawa kontrolerów sieci bezprzewodowej
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, kuchennych i toaletach dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej, w podziale na 2 zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi obejmującej prowadzenie kompleksowej obsługi informatycznej na potrzeby Centrum Edukacji Artystycznej
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawa sprzętu, oprogramowania z usługą wdrożenia"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gm. Oborniki Śl. oraz MGOPS" i dostawa pakietów biurowych:Edukacja dla przyszłości w Gminie Oborniki Śl.
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





