Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00464951/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
- 2024/BZP 00482278/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00532024/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00531780/01 - Wynik z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont dachu budynku administracyjno - biurowego na terenie bazy Bio Star Sp. z o.o. przy ul. Księcia Bogusława IV 15 w Stargardzie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Bio Star Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320737738
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bogusława IV, 15
1.4.2.) Miejscowość: Stargard
1.4.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: 91 573-35-36
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@biostar.stargard.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biostar.stargard.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671943
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00670463
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
W wyniku prac odkrywkowych konieczność wykonania wykonania dodatkowych prac oraz z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
1. W § 1 dodaje się ust 4 umowy o następującej treści: „ W wyniku prac odkrywkowych Wykonawca wykonana następujące prace dodatkowe niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego:
.........
2. W wyniku konieczności wykonania dodatkowych prac oraz z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne § 2 ust. 1 otrzymuje brzmienie: „Całkowity termin realizacji przedmiotu umowy określonego w § 1 pkt niniejszej umowy do 30 grudnia 2024 roku.”
3. W § 7 dodaje się ust. 1 pkt 1 o brzmieniu „wynagrodzenie za zakres opisany w § 1 ust. 4 Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 41.873,80 zł netto (słownie: czterdzieści jeden tysięcy osiemset siedemdziesiąt trzy złote 80/100).”
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
51504,77
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
INNE PRZETARGI STARGARD
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż i dystrybucję na potrzeby Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Stargardzie
- USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
- Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu w 2026 -2027 roku
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wielozadaniowego modułu kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Termomodernizacja i remont budynków komunalnych przy ul. Wojska Polskiego 52, Wojska Polskiego 54, Wojska Polskiego 54a i Wojska Polskiego 21 w Stargardzie z podziałem na dwa zadania.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





