eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STOWARZYSZENIE POMOCY SOCJALNEJ GAUDIUM ET SPES

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351229624

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 35

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-978

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 644-29-33 lub 505-544-529

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtzgorali@gaudiumetspes.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gaudiumetspes.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fc5ca46-86dd-4dd5-ac3f-30ea55c7d0a3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna. Prowadzenie warsztatów terapii zajęciowej; ośrodków wsparcia, środowiskowego domu samopomocy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fc5ca46-86dd-4dd5-ac3f-30ea55c7d0a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00603733/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa 9-osobowego busa przeznaczonego do transportu osób niepełnosprawnych przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, uczęszczających do Warsztatu Terapii Zajęciowej I(...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616908

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPSG.WTZ.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 172755,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9-osobowego busa przeznaczonego do transportu osób niepełnosprawnych, przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, uczęszczających do Warsztatu Terapii Zajęciowej Stowarzyszenia Pomocy Socjalnej Gaudium et Spes.
Zamówienie zostało dofinansowane przez Gminę Miejska Kraków, ze środków otrzymanych z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) i dotyczy projektu pod nazwą „Likwidacja barier transportowych uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej os. Górali 19 w Krakowie, poprzez zakup samochodu do transportu osób niepełnosprawnych, w ramach obszaru D programu PFRON pod nazwa „Program wyrównywania różnic między regionami III”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem (opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115000-6 - Inne samochody pasażerskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34114400-3 - Minibusy

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

34114000-9 - Pojazdy specjalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201597,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201597,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "VIP CAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531275823

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Pużaka 6

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-273

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Carpol Sp. z o.o. - Adaptacja do przewozu osób niepełnosprawnych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201597,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.
Zamówienie zostało dofinansowane przez Gminę Miejska Kraków, ze środków otrzymanych z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) i dotyczy projektu pod nazwą „Likwidacja barier transportowych uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej os. Górali 19 w Krakowie, poprzez zakup samochodu do transportu osób niepełnosprawnych, w ramach obszaru D programu PFRON pod nazwa „Program wyrównywania różnic między regionami III”.
2.
Oferta odrzucona: PHU Anndora Sp. z o.o., ul. Kościuszki 182, 34-530 Bukowina Tatrzańska (REGON: 492832682).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.