eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe PiekutyTermomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Stokowisku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Stokowisku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Piekuty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 8

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Piekuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-212

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 864769520

1.5.8.) Numer faksu: 864769522

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiekuty@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-ugpiekuty.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a280b7a1-79a6-4fe1-ba96-e0f0fa92ce37

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Stokowisku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a280b7a1-79a6-4fe1-ba96-e0f0fa92ce37

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068615/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Stokowisku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559733

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 785884,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku dawnej szkoły w Stokowisku.
W związku z ww. zamierzeniem planuje się następujące roboty budowlane:
I. Termomodernizacja - w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027
1. Roboty rozbiórkowe:
– wykucie istniejących ościeżnic drzwi zewnętrznych wraz z ich demontażem (bez ich uszkodzenia), bez zmiany lokalizacji i wymiarów otworów drzwiowych ;
– demontaż istniejącej stolarki okiennej – szt. 28; (bez jej uszkodzenia)
– demontaż istniejących parapetów – szt. 28,
– skucie/ demontaż istniejącej warstw posadzki w pomieszczeniach wewnątrz budynku w kotłowni w celu przystosowania
pod montaż instalacji,
2. Roboty budowlane:
– wykonanie nowych warstw posadzki w pomieszczeniu kotłowni,
– montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej,
– montaż nowej stolarki okiennej wraz z wykonaniem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
– wykonanie ocieplenia stropu zewnętrznego,
– ocieplenie budynku z wykonaniem wyprawki elewacyjnej ścian zewnętrznych oraz fundamentowych,
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej,
- wykonanie kwietnej łąki wraz z budką lęgową dla ptaków.
3. Roboty instalacyjne:
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
– wykonanie instalacji c.o. oraz c.w.u.
- wymiana opraw oświetleniowych
II. Pokrycie dachowe i inne roboty – w ramach budżetu gminy
- rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych, rur spustowych, rynien i innych obróbek blacharskich,
- rozebranie elementów więźb dachowych,
- pokrycie i obróbki blacharskie,
- remont kominów,
- remont schodów zewnętrznych,
- roboty pozostałe: przygotowanie posadzki pod ocieplenie, uprzątnięcie pomieszczeń na strychu, wyniesienie punktów
elektrycznych na elewacji po wykonaniu ocieplenia budynku,
- instalacja odgromowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 948274,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1366279,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 948274,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-MAR Marek Łopieński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 722-108-42-81

7.3.3) Ulica: Łopienie Jeże 2

7.3.4) Miejscowość: Nowe Piekuty

7.3.5) Kod pocztowy: 18-212

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 948274,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.