Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00526141/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewaloryzacja parku willowego w msc Tworzyjanki, gm. Brzeziny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 468743699
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminabrzeziny@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38b60121-4ff3-414e-8a61-c08cb4fa3f501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewaloryzacja parku willowego w msc Tworzyjanki, gm. Brzeziny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38b60121-4ff3-414e-8a61-c08cb4fa3f50
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022033/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rewaloryzacja parku willowego w msc. Tworzyjanki, gm. Brzeziny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.271. 51.2024.RD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1824578,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na Rewaloryzacji parku willowego w msc Tworzyjanki, gm. Brzeziny
2. W ramach zadania przewiduje się wykonanie prac polegających na rewaloryzacji zabytkowego parku willowego w miejscowości Tworzyjanki, gm. Brzeziny. Wykonane zostaną prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w 1978 roku pod poz. 502. Powierzchnia parku objęta inwestycją wynosi 3,82 ha. Prace rewaloryzacyjne będą miały na celu przywrócenie pierwotnego charakteru założenia zabytkowego, poprzez wykonanie prac zabezpieczających, porządkowych, pielęgnacyjnych i odtworzeniowych w zakresie parku oraz jego ogrodzenia. Gmina posiada tytuł prawny do niniejszego zabytku wynikający z prawa własności.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i zezwoleń,
- wykonanie wycinki drzew, krzewów i skupisk zieleni wraz z karczowaniem lub frezowaniem według dokumentacji,
Uwaga: Wycięte drzewa (dłużyce) o obwodzie ponad 100 cm mierzonym na wysokości 130 cm stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca powinien skalkulować przewiezienie wyciętych drzew na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 8 km.
- wykonanie na wskazanych drzewach prac pielęgnacyjnych, redukcji, wiązania konarów i ekspertyzy dendrologicznej,
- rozbiórkę nawierzchni betonowej przy wilii (ok. 360 m2),
- demontaż wszelakich elementów metalowych, będących pozostałością po użytkowaniu tego terenu w przeszłości,
- wykonanie naturalnej, przepuszczalnej nawierzchni bez widocznych obrzeży,
- wykonanie ogrodzenia wraz z montażem furtek i bramy,
- wykonanie nasadzeń zieleni oraz trawnika parkowego,
- wykonanie nasadzeń kompensacyjnych,
- montaż elementów małej architektury,
- zabezpieczenie we wskazany sposób – przez Zamawiającego i Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi - budynku willi oraz pozostałości po dwóch innych budowlach.
4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ - Programie funkcjonalno-użytkowym.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
03451000-6 - Rośliny
03451300-9 - Krzewy
03452000-3 - Drzewa
43000000-3 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1649989,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1298760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRB Łukasz Baleja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331103950
7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 2/61
7.3.4) Miejscowość: Głowno
7.3.5) Kod pocztowy: 95-015
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1298760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu - II
- Remont segmentu C (łącznik w budynku internatu) w ZSCKR w Różańcu
- MODERNIZACJA CHODNIKÓW I DROGI NA TERENIE ZSCKP W SOCHACZEWIE
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Wyryki.
- Remont pomieszczeń magazynowych w piwnicy internatu w ZSCKR w Różańcu
- Remont w budynku warsztatowym H w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.