eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyRewaloryzacja parku willowego w msc Tworzyjanki, gm. Brzeziny



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewaloryzacja parku willowego w msc Tworzyjanki, gm. Brzeziny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 468743699

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminabrzeziny@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38b60121-4ff3-414e-8a61-c08cb4fa3f50

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewaloryzacja parku willowego w msc Tworzyjanki, gm. Brzeziny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38b60121-4ff3-414e-8a61-c08cb4fa3f50

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022033/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rewaloryzacja parku willowego w msc. Tworzyjanki, gm. Brzeziny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526141

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.271. 51.2024.RD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1824578,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na Rewaloryzacji parku willowego w msc Tworzyjanki, gm. Brzeziny
2. W ramach zadania przewiduje się wykonanie prac polegających na rewaloryzacji zabytkowego parku willowego w miejscowości Tworzyjanki, gm. Brzeziny. Wykonane zostaną prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w 1978 roku pod poz. 502. Powierzchnia parku objęta inwestycją wynosi 3,82 ha. Prace rewaloryzacyjne będą miały na celu przywrócenie pierwotnego charakteru założenia zabytkowego, poprzez wykonanie prac zabezpieczających, porządkowych, pielęgnacyjnych i odtworzeniowych w zakresie parku oraz jego ogrodzenia. Gmina posiada tytuł prawny do niniejszego zabytku wynikający z prawa własności.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i zezwoleń,
- wykonanie wycinki drzew, krzewów i skupisk zieleni wraz z karczowaniem lub frezowaniem według dokumentacji,
Uwaga: Wycięte drzewa (dłużyce) o obwodzie ponad 100 cm mierzonym na wysokości 130 cm stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca powinien skalkulować przewiezienie wyciętych drzew na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 8 km.
- wykonanie na wskazanych drzewach prac pielęgnacyjnych, redukcji, wiązania konarów i ekspertyzy dendrologicznej,
- rozbiórkę nawierzchni betonowej przy wilii (ok. 360 m2),
- demontaż wszelakich elementów metalowych, będących pozostałością po użytkowaniu tego terenu w przeszłości,
- wykonanie naturalnej, przepuszczalnej nawierzchni bez widocznych obrzeży,
- wykonanie ogrodzenia wraz z montażem furtek i bramy,
- wykonanie nasadzeń zieleni oraz trawnika parkowego,
- wykonanie nasadzeń kompensacyjnych,
- montaż elementów małej architektury,
- zabezpieczenie we wskazany sposób – przez Zamawiającego i Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi - budynku willi oraz pozostałości po dwóch innych budowlach.
4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ - Programie funkcjonalno-użytkowym.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

03451000-6 - Rośliny

03451300-9 - Krzewy

03452000-3 - Drzewa

43000000-3 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1649989,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1298760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRB Łukasz Baleja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331103950

7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 2/61

7.3.4) Miejscowość: Głowno

7.3.5) Kod pocztowy: 95-015

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1298760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.