Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00234431/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
- 2024/BZP 00257789/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Sandomierzu – etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sandomierski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 644 10 10, 15 644 11 11
1.5.8.) Numer faksu: 15 832 28 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.sandomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91715a47-dbc1-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Sandomierzu – etap I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91715a47-dbc1-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051533/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Sandomierzu etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234431
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Sandomierzu – etap I”, w zakresie kompleksowego wykonania inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych budowy budynku zakładu opiekuńczo-leczniczego (ZOL) w Sandomierzu przy ul. Milberta na działkach nr 934/134, 934/136, 934/138.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) uzyskanie wszelkich materiałów niezbędnych do opracowania wymaganej dokumentacji projektowej i realizacji inwestycji;
2) opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej (projekt budowlany) niezbędnej do przeprowadzenia wymaganego prawem postępowania administracyjnego, stosownie do zakresu inwestycji (pozwolenie na budowę) w uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie wytycznych Programu funkcjonalno-użytkowego oraz załączonej koncepcji;
3) uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i zezwoleń koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej oraz do realizacji inwestycji na każdym jej etapie, łącznie z uzyskaniem ostatecznej prawomocnej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę - stosownie do planowanego zakresu robót budowlanych i aktualnego stanu prawnego w uzgodnieniu z Zamawiającym;
4) opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy) niezbędnej do realizacji projektowanej inwestycji wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót z podziałem na poszczególne branże - stosownie do zakresu inwestycji w uzgodnieniu z Zamawiającym;
5) opracowanie projektu wykończenia wnętrz oraz aranżacji w sprzęt i meble, sprzęt i meble ruchome muszą być pokazane i rozmieszczone w pomieszczeniach w celu zaprojektowania ich zasilania w instalacjami ale nie są przedmiotem postępowania;
6) realizację projektowanej inwestycji w zakresie przygotowania terenu inwestycji m.in. wykonanie przełożenia istniejącej sieci wodociągowej, kolidującej z planowaną inwestycją.
7) realizację projektowanej inwestycji w zakresie budowlano-instalacyjnym z wykończeniem wnętrz- zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową i uzgodnieniami Zamawiającego;
8) realizację projektowanej inwestycji w zakresie wyposażenia i aranżacji obiektu - tylko w zakresie wyposażenia określonego w treści niniejszego Programu funkcjonalno-użytkowego i w uzgodnieniu z Zamawiającym;
9) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla zrealizowanego obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8890342,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12670000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8890342,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PESAM Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720004013
7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 2
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres robót zadeklarowany przez Wykonawcę do powierzenia podwykonawcom: roboty projektowe; roboty branży elektrycznej; roboty branży sanitarnej; część robót branży budowlanej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PESAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PESAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8890342,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Realizacja robót budowlanych związanych z projektem pn. "Poprawa efektywności energetycznej instytucji edukacyjnych", z podziałem na dwie części(...)"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu.
- Dostawa rękawic medycznych
- Dostawa środków kontrastowych
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.