Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00612360/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
- 2024/BZP 00624535/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 35 16 405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: micko@zbilk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f696aaed-a9a0-497b-a425-e144b40e46bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030339/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.35 Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBiLK w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.AM.171- 102 -TP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem serwerowym do zarządzania urządzeniami dostarczonych przez Wykonawcę na potrzeby Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292076,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292076,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292076,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMIT spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513086459
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 132
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-147
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANMIT S.C. TERESA WRÓBLEWSKA, MICHAŁ WRÓBLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ANMIT S.C. TERESA WRÓBLEWSKA, MICHAŁ WRÓBLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292076,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w Sekcji Zamiejscowej w Gryficach oraz Filii Archiwum Zakładowego w Łobzie KOWR OT w Szczecinie"
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu rocznej kontroli obiektów budowlanych w kompleksach wojskowych będących w zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin i administracji 15 WOG
- Budowa ogrodu rekreacyjnego w ramach zadanie pn.: "CHILL GARDEN SBO 2023"
- Wykonanie remontu balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Bolesława Śmiałego 12/25 i 12/26 w Szczecinie
- ZGN.26-25/8 - Postępowanie na obsługę energetyczną wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem sieci tymczasowej umożliwiającej dostarczenie energii elektrycznej w ramach wydarzenia Żagle 2025
- Wykonanie remontu dachu wraz z wymianą elementów drewnianych budynku przy ul. Parkowej 49a w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Środa Śląska - ETAP II, CZĘŚĆ 1 - ZADANIE 4F, CZĘŚĆ 2 - ZADANIE 4H, CZĘŚĆ 3 - ZADANIE 4G
- Dostawa licencji oprogramowania Ansys
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
- Dostawa urządzeń i oprogramowania cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- Budowa sieci wodociągowej do wsi Olszewek i wymiana wodomierzy do zdalnego odczytu.
- 4-D-2025 Wymiana, instalacja i konfiguracja serwera wraz z systemem operacyjnym dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.