Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00567022/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób, nieruchomości, mienia, terenów i urządzeń usytuowanych przy ul. Targ Rakowy 11 w Gdańsku oraz imprez wewnętrznych i plenerowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Kultury Miejskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221188030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targ Rakowy 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-806
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 785902016
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ikm.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikm.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8708418-7419-4b38-badb-ec2d07b023c11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób, nieruchomości, mienia, terenów i urządzeń usytuowanych przy ul. Targ Rakowy 11 w Gdańsku oraz imprez wewnętrznych i plenerowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8708418-7419-4b38-badb-ec2d07b023c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034679/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług ochrony fizycznej osób, nieruchomości, mienia, terenów i urządzeń usytuowanych przy ul. Targ Rakowy 11 w Gdańsku oraz imprez wewnętrznych i plenerowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567022
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/IKM/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 518486,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób, nieruchomości, mienia, terenów i urządzeń usytuowanych przy ul. Targ Rakowy 11 w Gdańsku, imprez wewnętrznych i plenerowych organizowanych przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku oraz pełnienia funkcji opiekuna ekspozycji na makiecie śródmieścia Gdańska w terminie 01 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 roku.
2. Pod pojęciem ochrony fizycznej osób, nieruchomości, obiektów, mienia, terenów oraz urządzeń zwanej dalej ochroną fizyczną, rozumie się:
a) fizyczną ochronę obiektów przed włamaniem;
b) fizyczną ochronę przed kradzieżą, zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektów, dokumentów i innego mienia ruchomego na terenie nieruchomości ochranianej przez Wykonawcę;
c) fizyczną ochronę osób uprawnionych do przebywania na terenie ochranianych obiektów i obszarów;
W zakres zamówienia wchodzą także usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości, obiektów, mienia, terenów oraz urządzeń wykonywane w trakcie trwania imprez wewnętrznych i plenerowych organizowanych przez Zamawiającego.
e) Opiekun ekspozycji makiety śródmieścia;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491083,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598432,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491083,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrianex sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581664828
7.3.3) Ulica: 3 Maja 27 lok 46
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-181
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawcy w zakresie działań grupy interwencyjnej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491083,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykoszenie roślinności zielnej w rezerwacie przyrody "Mechowiska Sulęczyńskie" wraz z usunięciem i utylizacją biomasy.
- Realizacja zadania w formule zaprojektuj i wybuduj pn. Modernizacja części pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku
- Modernizacja polegająca na przebudowie i remoncie Centralnej Sterylizatorni w SP ZOZ MSWIA w Gdańsku
- Dostawa spektrometrów dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Zakup usług medycznych - badań lekarskich z zakresu medycyny pracy
- Projekt i budowa zasilania rezerwowego dla Stacji Rezonansu za budynkiem B15 wraz z przebudową automatyki SZR i wymianą rozdzielni Nn.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona w formie monitoringu systemów alarmowych obiektów inżynierskich i budynków obwodów drogowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Krakowie w podziale na 2 części
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w Domu Studenta "Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- "Ochrona budynków przy pomocy systemów monitorowania administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu".
- "Ochrony osób i mienia Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Opolu "RADIO OPOLE" S.A w likwidacji
- Całodobowa, stała fizyczna ochrona mienia na czterech jednoosobowych posterunkach Szpitala
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.