eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.przetargi@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01f92e3c-923a-461b-814b-a58ac3d30c3b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.55.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do koszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
Dostawa urządzeń:
• 1 szt. na Obwód Drogowo-Mostowy Nr w 2 w Koniecpolu, ul. Słowackiego 86, 42-230 Koniecpol w godz.7:00-15:00;
• 1 szt. na Obwód Drogowo-Mostowy Nr w 3 w Poczesnej, ul. Bociana Górka 19, 42-262 Poczesna w godz.7:00-15:00.
Ramię hydrauliczne musi być kompletne, wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych. Ramię hydrauliczne musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania urządzenia z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu. Wykonawca załączy do oferty co najmniej 5 kolorowych zdjęć obrazujących oferowany sprzęt z każdej strony (przód, tył, prawa, lewa strona).
1.1. Dostawa obejmuje (zakup i dowóz do baz Zamawiającego na koszt Wykonawcy) ramion hydraulicznych wraz z głowicami do koszenia o niżej wymienionych minimalnych parametrach techniczno-użytkowych:
Wymagania parametry - ramię hydrauliczne:
• kompatybilne z ciągnikami rolniczymi o mocy pow. 150 KM (np. John Deere 6170 M),
• Zasięg roboczy poziomy pomiędzy 6.5m ( z głowicą koszącą 1,2m ) / 5.6m ( z głowicą koszącą 1,2m)
• Moc na pompie głównej min 54 KM
• Wyposażone w system hydrauliczny posuwu (drugiej grupy wysięgników), który umożliwia przesuw głowicy tnącej o minimum 2,3m na bok kabiny, aby zapewnić optymalny widok, komfort i bezpieczeństwo operatora. System hydrauliczny głowicy ma umożliwiać również ruch wsteczny min 0,23m, który przenosi głowicę tnącą za tylne koła i bliżej środka ciągnika, aby uzyskać prawdziwe wyrównanie z cięciem na wysokości tylnego koła.
• Oddzielnie zasilany układ hydr. głowicy i ramion.
• Ciśnienie pracy min 200 Bar.
• Bezpiecznik najazdowy hydrauliczny obrotu ramienia 90 o.
• Bezpiecznik hydro-pneumatyczny podnoszenia i opuszczania I go ramienia ( pływające ramię +/- 20 cm ).
• Chłodnica oleju z elektronicznym systemem sterowania. ( obroty zależne od temperatury)
• Zbiornik oleju min 150 L .
• Sterowanie maszyną z kabiny 100 % elektryczne joystickiem.
• Tuleje smarowe.
• Wzmocnione połączenia ramion elementami profilowymi lub kutymi – ( gwarancja bezawaryjnej pracy na pełnym zasięgu).
• Rama i zbiornik wzmocnione.
• Ciężar ramienia wraz z kosiarką max 1400 kg.
• Nowe rok produkcji min. 2023.
• Kompatybilne z innymi narzędziami hydraulicznymi jak:
- Głowica do koszenia traw i krzaków,
- Odmularka do rowów,
- Frez do pni,
- Piła tarczowa lub nożyce
1.2. Wymagania parametry – głowica do koszenia:
• Głowica kosząca szerokość min. 120 cm.
• Noże bijakowe.
• Dwa kierunki koszenia sterowane z kabiny operatora.
• Czopy łożyskowe wału roboczego.
• Rolka podporowa z regulacją wysokości ustawiania.
• Moc na rotorze koszącym min. 50 KM , napęd pasowy.
• Przednia część głowicy wyposażona w łańcuchy zabezpieczające.
• Nowa rok produkcji min. 2023.
1.3. Wszystkie pozycje (zał. 1A) stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji min. 2023),
1.4. Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować sprzęt o parametrach nie gorszych od podanych w zał. 1A, załączając jednocześnie dane techniczne proponowanych elementów, oraz wpisując te dane odpowiednio w formularzach specyfikacji technicznej odpowiednio w kolumnie „PROPOZYCJA WYKONAWCY”.
1.5. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy, marki, TYPU I PARAMETRÓW i producenta oferowanego sprzętu.
1.6. Wykonawca, najpóźniej w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty (w języku polskim):
a) świadectwo homologacji osprzętu oraz znak producent CE maszyn pochodzących z produkcji seryjnej maszyn pochodzących z produkcji seryjnej,
b) instrukcje obsługi w języku polskim wraz z katalogiem części osprzętu i części składowych wchodzących w skład wyposażenia (części zamiennych),
c) książki lub karty gwarancyjne,
1.7. Dostarczona dokumentacja użytkowa musi być napisana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.
1.8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych do użytkowania urządzenia.
1.9. W przypadku nie dostarczenia całości przedmiotu zamówienia w określonym przez Wykonawcę terminie (w zał. nr 1 do zaproszenia) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 0,5 % ceny określonej w zał. nr 1 do zaproszenia (formularz ofertowy) - dotyczącej przedmiotowego zamówienia, za każdy dzień zwłoki.
1.10. Wykonawca dostarczy gwarancję i instrukcję obsługi w języku polskim.
1.11. Uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi oraz warunki serwisu, jakie powinien zapewnić Wykonawca, a jakie będą przysługiwać Zamawiającemu w stosunku do Sprzedawcy osprzętu.
Zamawiający wymaga:
a) Gwarancja – min. 12 miesięcy (gwarancja oraz pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny) na dostarczone urządzenia.
b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, 1 a także do wykonywania okresowych przeglądów gwarancyjnych.
c) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania okresowych przeglądów gwarancyjnych
d) Serwis gwarancyjny obejmujący:
- Serwisowanie przedmiotu zamówienia w okresie udzielonej gwarancji,
- Czas reakcji serwisu wynosił będzie maksymalnie 48 godzin. Przez reakcje serwisu rozumie się przyjazd gwaranta i przystąpienie do usuwania awarii.
- W przypadku, gdy w okresie gwarancji naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny oraz pokryje koszty dojazdu (transportu) pojazdy i/lub osprzętu do serwisu - czas przybycia serwisu wynosił będzie maksymalnie 48 godzin.
- Zgłoszenia awarii będą składane telefonicznie w dni robocze w godzinach 8:00 do 15:00. Zgłoszenia faksem przyjmowane będą całą dobę.
- Maksymalny czas usunięcia usterki/dokonania naprawy: 10 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia,
- W razie nie usunięcia powstałych wad w w/w terminie Sprzedawca urządzenia zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 0,2 % wartości ceny określonej w zał. nr 1 do zaproszenia (formularz ofertowy), dotyczącej przedmiotowego zamówienia, za każdy dzień zwłoki.
- Serwis świadczony będzie przez firmę posiadająca autoryzacje producenta oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.
- Usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji będzie usunięta przez serwis bezpłatnie, łącznie z ewentualnym transportem przedmiotu zamówienia do serwisu, kosztami części i robocizny.
- Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
- Okres gwarancji biegnie na nowo dla elementów wymienionych,
- Sprzedawca urządzenia zobowiązany będzie do zabezpieczenia ww. warunków przez producenta, jeżeli producent wystawi również dokument gwarancyjny,
- Wykonawca zapewni dostęp do autoryzowanego serwisu w promieniu 100 km od siedziby Zamawiającego, zlokalizowanego na terenie Polski;
- Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny oraz dostęp do części zamiennych w okresie 7 lat po upływie terminu gwarancji;
- Szczegółowe warunku gwarancji i serwisu pogwarancyjnego określa umowa;
1.12. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia do wytyczonego miejsca.
1.13. Jeżeli, w toku czynności odbioru przedmiotu zamówienia, zostaną stwierdzone ich wady fizyczne to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
a) żądanie usunięcia wad w wyznaczonym terminie (fakt ten zostanie stwierdzony protokolarnie),
b) odmowa odbioru dostawy,
c) określenie nowego terminu dostawy,
d) odstąpienie od niniejszej umowy w całości lub części przedmiotu zamówienia,
1.14. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu przyjęcia ;
1.15. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania odpowiednich norm (m.in. EURO) i posiadać odpowiednie certyfikaty przewidziane prawem polskim.
Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu i osprzętu, w siedzibie Zamawiającego (ODM 2 w Koniecpolu i ODM 3 w Poczesnej) w dniu przekazania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERAFIN P.H.U. Andrzej Serafin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9451516785

7.3.3) Ulica: Widokowa 1

7.3.4) Miejscowość: Przybysławice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-088

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.