Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565117/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni (utwardzenie) parkingu w Sekcji Zamiejscowej w Bystrym (działka nr 6/93 obręb Sulimy, gm. Giżycko)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni (utwardzenie) parkingu w Sekcji Zamiejscowej w Bystrym (działka nr 6/93 obręb Sulimy, gm. Giżycko)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccfac014-65c4-4650-9814-d7906ed20e8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227021/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.48 Remont nawierzchni (utwardzenie) parkingu w Sekcji Zamiejscowej w Bystrym (działka nr 6/93 obręb Sulimy, gm. Giżycko)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.19.2024.SB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni (utwardzenie) parkingu w Sekcji Zamiejscowej w Bystrym (działka nr 6/93 obręb Sulimy, gm. Giżycko).
2. W zakresie przedmiotu zamówienia przewiduje się do wykonania m.in. następujące prace:
1) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych;
2) mechaniczne rozebranie istniejącej nawierzchni oraz wykonanie koryta i rowki pod krawężniki;
3) montaż betonowych krawężników drogowych (15x30 cm) na ławach z oporem
o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. III-IV;
4) regulacja pionowa studzienek dla istniejących włazów kanałowych;
5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
6) wykonanie nawierzchnie placu manewrowego z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
7) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o gr 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
8) wykonanie cieku wód opadowych wraz z wymianą kręgu istniejącej studzienki deszczowej i kraty wpustu;
9) montaż systemowej wiaty śmietnikowej;
10) wywóz urobku ziemnego oraz materiału rozbiórkowego na odległość do 20 km.
3. Obszar pod parking wymaga wypoziomowania i dowiązania wysokościowo do istniejącego układu dróg wewnętrznych wjazd i wyjazd na parkingu.
4. W rejonie planowanych robót zlokalizowane są następujące sieci uzbrojenia terenu: kablowa linia energetyczna oraz sieć wodna i kanalizacyjna. Nie przewiduje się kolizji z w/w infrastrukturą, jednak należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu prac. Przewiduje się powierzchniowe odwodnienie parkingu poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni. Wody opadowe zostaną odprowadzone do istniejącej studzienki deszczowej.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej tj. rysunkach technicznych, przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ, a także w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej PPU), które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ.
6. W przypadku wskazania w dokumentacji technicznej lub SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy czy urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą stosownych dokumentów potwierdzających równoważność zaoferowanych materiałów, elementów, systemów czy urządzeń z przedmiotem zamówienia.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji technicznej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.)(dalej ustawa Prawo budowlane).
9. Jest to zamówienie na robotę budowlaną o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 45233250-6 roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg.
10. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w § 12 ust. 1 PPU, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. 2023 poz. 1465 ze zm.).
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG lub innych równoważnych rejestrów oraz wykonujących osobiście i samodzielnie czynności powierzone im w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 12 i § 9 ust. 2 PPU.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Głównym przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej. Ze względu na niewielką powierzchnię (255,0 m²) i jednolity charakter prac remontowo-budowlanych, przedmiot zamówienia jest niepodzielny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158276,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180969,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158276,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TK SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8471628972
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 3
7.3.4) Miejscowość: Niedrzwica
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158276,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont przepustu w ciągu DP 1464N w msc. Prejłowo gm. Purda w km 14+710.
- Arykuły biurowe
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie
- Usługa opieki serwisowej i nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem aplikacyjnym "Cytolider", oraz usługa serwisowa wraz ze wsparciem technicznym i nadzór autorski systemu PACS Synapse Fuji Film
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 509 w zakresie przebudowy zatok postojowych w ciągu ul. Dworcowej w Młynarach.
- Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych z magazynami energii (łącznie z wykonaniem dokumentacji projektowej) dla budynków biurowych OT KOWR w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w tym likwidacja barier architektonicznych
- "Budowa boiska do piłki nożnej przy ul. Hallera w Gminie Imielin."
- Rewitalizacja dziedzińca oraz przebudowa/remont ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie Instytutu Badań Edukacyjnych - Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie
- Roboty budowlane polegające na budowie ścieżki edukacyjno-spacerowej oraz rewaloryzacji zieleni i nasadzeń przy Parku Rekreacji Rodzinnej w Kowarach - "Oazy zieleni w miastach Kowary i Karpacz"
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na terenie Gminy Włoszczowa
- ,,Rozszerzenie oferty działań rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych i poprawa bezpieczeństwa w Domu Pomocy Społecznej w Baćkowicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.