eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie modernizacji systemu monitoringu wizyjnego w wybranych jednostkach Policji woj. warmińsko-mazurskiego (9 zadań częściowych)



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie modernizacji systemu monitoringu wizyjnego w wybranych jednostkach Policji woj. warmińsko-mazurskiego (9 zadań częściowych)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510064784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-521

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ol.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ee8a66b-7538-48bb-8e74-a1a17df64654

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji systemu monitoringu wizyjnego w wybranych jednostkach Policji woj. warmińsko-mazurskiego (9 zadań częściowych)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ee8a66b-7538-48bb-8e74-a1a17df64654

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245549/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Modernizacja monitoringu wizyjnego w KPP / KP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z-t-P/59/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Komisariatu Policji w Barczewie przy ul. Grunwaldzkiej 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 18170 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Komisariatu Policji w Białej Piskiej przy ul. Mickiewicza 27

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

4.5.5.) Wartość części: 10365 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Komisariatu Policji w Orzyszu przy ul. Ełckiej 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

4.5.5.) Wartość części: 13008 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Komisariatu Policji w Ruciane Nida przy ul. Mazurskiej 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 13008 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Komisariatu Policji w Mikołajkach przy ul. Michała Kajki 16

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

4.5.5.) Wartość części: 18739,84 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Posterunku Policji w Jonkowie przy ul. Lipowej 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

4.5.5.) Wartość części: 12601,63 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Posterunku Policji w Dywitach przy ul. Walentego Barczewskiego 11

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

4.5.5.) Wartość części: 18739,84 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Komisariatu Policji w Reszlu przy ul. Kolejowej 19a - zadanie przewidziane do realizacji w całości jako opcja

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

4.5.5.) Wartość części: 20731,71 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Posterunku Policji we Fromborku przy ul. Kapelańskiej 12 - zadanie przewidziane do realizacji w całości jako opcja

4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

4.5.5.) Wartość części: 16707,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej oferty przekracza środki na realizację zamówienia w zadaniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32661,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32661,54 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.