Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00616921/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie modernizacji systemu monitoringu wizyjnego w wybranych jednostkach Policji woj. warmińsko-mazurskiego (9 zadań częściowych)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510064784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-521
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ol.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ee8a66b-7538-48bb-8e74-a1a17df646541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji systemu monitoringu wizyjnego w wybranych jednostkach Policji woj. warmińsko-mazurskiego (9 zadań częściowych)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ee8a66b-7538-48bb-8e74-a1a17df64654
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245549/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Modernizacja monitoringu wizyjnego w KPP / KP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z-t-P/59/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Komisariatu Policji w Barczewie przy ul. Grunwaldzkiej 94.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 18170 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Komisariatu Policji w Białej Piskiej przy ul. Mickiewicza 274.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 10365 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Komisariatu Policji w Orzyszu przy ul. Ełckiej 14.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 13008 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Komisariatu Policji w Ruciane Nida przy ul. Mazurskiej 14.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 13008 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Komisariatu Policji w Mikołajkach przy ul. Michała Kajki 164.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 18739,84 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Posterunku Policji w Jonkowie przy ul. Lipowej 154.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 12601,63 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Posterunku Policji w Dywitach przy ul. Walentego Barczewskiego 114.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 18739,84 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Komisariatu Policji w Reszlu przy ul. Kolejowej 19a - zadanie przewidziane do realizacji w całości jako opcja4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 20731,71 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie modernizacji systemu monitoringu CCTV w budynku Posterunku Policji we Fromborku przy ul. Kapelańskiej 12 - zadanie przewidziane do realizacji w całości jako opcja4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 16707,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej oferty przekracza środki na realizację zamówienia w zadaniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32661,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32661,54 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Żeromskiego 11 w Olsztynie
- OBO 2025 Osiedle Zielona Górka: Budowa oświetlenia przy ul. Czereśniowej w Olsztynie - etap 1 i 2
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Jagiellońskiej 28 w Olsztynie
- Świadczenie na terenie miasta Olsztyna usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji- II POSTĘPOWANIE
- System kolejkowy
- Remont dachu w budynku przy ul. Kossaka 2/4 oraz w budynku przy ul. Lubelskiej 43C w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznaniu na terenie osiedla Krzyżowniki-Smochowice
- Zakup i montaż kamer wraz z oprzyrządowaniem na Osiedlu Michałów w Radomiu
- Przebudowa wybranych pomieszczeń na I p w budynku Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej w 3 zadaniach.
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka Myszki Miki w Drewnicy
- Kompleksowy remont / modernizacja / przebudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach - Etap V, Etap dodatkowy, Etap VI, Etap technologiczny
- Adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Rycerskiej 4 w Sieradzu na potrzeby utworzenia dodatkowych 36 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminie Miasto Sieradz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.