Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00617992/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700
1.5.8.) Numer faksu: +48614423589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10258121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-798d3f0a-3638-47e6-80e4-2549901e8212
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026982/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617992
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.45.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wyprodukowanych przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024r., poz. 1251) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022r., poz. 1847), tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej.
2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego przez 12 miesięcy tj. do dnia 31 grudnia 2025r. lub do wyczerpania limitu finansowego w kwocie brutto 448 000,00 zł, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy.
3. Faktyczna liczba tablic będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego, a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Zamówienie obejmuje również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic oraz użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.
5. Szacowane rodzaje i ilości tablic, określone w niniejszej SWZ są wielkościami orientacyjnymi i służą wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają załącznik A do SWZ oraz zał. nr 5 - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928470-3 - Elementy oznakowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430140,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443341,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430140,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTAL sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 631537295
7.3.3) Ulica: Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 62-006
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- "Remonty świetlic wiejskich"
- Remont nawierzchni dróg powiatowych
- Dostawa medycznych materiałów szewnych
- "Modernizacja budynku Żłobka w Nowym Tomyślu w celu dostosowania do przepisów ochrony przeciwpożarowej"
- Remont pasa drogowego drogi powiatowej nr 2753P w m. Stefanowo i nr 2742P w m. Rudniki
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów rejestr. w pow. jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tabl. rejestr. i ich zabezp. w sposób uniemożliwiający ponowne użycie
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
- Zakup i dostawa sprzętu i materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć wyrównawczych dla uczniów PC KZiU w Jaworze, I LO w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie
- Opracowanie projektów oraz wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 roku - etap 2.
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.