Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606750/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10207651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1963145b-d75a-439c-bc3b-3a4ad029173a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042344/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.37.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wyprodukowanie i sukcesywne, stosownie do złożonego każdorazowo zapotrzebowania dostarczanie do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych
2) oraz odbiór na własny koszt wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, dokonanie ich zniszczenia i zagospodarowania zgodnie z przepisami o odpadach.
2. Nie dokonano podziału na części ponieważ podział zamówienia na części komplikowałby realizację zdań związanych z rejestracją pojazdów, z uwagi na występowanie różnych rodzajów tablic rejestracyjnych.
Szacunkowa liczba poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych ustalana jest na podstawie zamówień z lat poprzednich, jednakże nie jest możliwe określenie konkretnie ile i jakiego rodzaju tablic rejestracyjnych zamawiający będzie potrzebował do realizacji swoich zadań
w danym roku. Zależne jest to od liczby i rodzaju rejestrowanych pojazdów. Zamawiający zamawia poszczególne rodzaje tablic rejestracyjnych w zależności od konkretnych potrzeb. Zatem liczba zamawianych poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych różni się od liczby szacowanych do zamówienia rodzajów tablic. Jeśli zachodzi potrzeba zamówienia większej liczby danego rodzaju tablic, to następuje pomniejszenie liczby zamówienia innego rodzaju tablic. Jest to możliwe jedynie przy udzieleniu zamówienia jednemu wykonawcy.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
4. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w SWZ CZĘŚĆ II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14721000-1 - Glin
34928470-3 - Elementy oznakowania
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298726,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307142,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298726,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „WIKU” Janusz Wlaźlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-100-35-39
7.3.3) Ulica: ul. Daniłowskiego 37
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "WIKU" JANUSZ WLAŹLAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298726,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej odwodniania terenu ronda Polskiej Organizacji Skautowej wraz z zagospodarowaniem suchego polderu zalewowego
- PRZEBUDOWA ZATOK AUTOBUSOWYCH NA UL. SULEJOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. WODNEJ, PRZEBUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ NA AL. 3 MAJA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
- Sprzedaż i dostarczenie tlenu ciekłego medycznego wraz z dzierżawą zbiornika stacjonarnego w lokalizacji przy ul. Roosevelta 3 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg w granicach administracyjnych Powiatu Piotrkowskiego
- Dostawa wraz z instalacją depozytorów kluczy dla potrzeb Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy dróg wraz z odwodnieniem osiedla w obrębie ulic Piaskowa i Karmelowa w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zbójna (1.10.2025-30.09.2026)
- Transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
- Oczyszczenie terenu wraz z zabudowaniami położonego przy ul. Solikowskiego w Gdańsku (działka nr 315, obręb 20) wraz z usunięciem i zagospodarowaniem odpadów zgodnie z gospodarką odpadami - BDO.
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Turek w latach 2025-2026"
- Dostawa wyposażenia dla zadania "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
więcej: Glin »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.