Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00593100/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00606523/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i świadczenie usługi dystrybucji do obiektu Zakładu Komunalnego w Kostrzynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632023635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 616698910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zkkostrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zkkostrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a2c7588-12d6-4365-96f5-e6c5762c60da1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zaopatrzenie mieszkańców w wodę i odprowadzenie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i świadczenie usługi dystrybucji do obiektu Zakładu Komunalnego w Kostrzynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a2c7588-12d6-4365-96f5-e6c5762c60da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026174/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów Zakładu Komunalnego w Kostrzynie w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej dostawy paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego do obiektów Zakładu Komunalnego w Kostrzynie i zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji do instalacji znajdującej się w obiektach Zamawiającego, zwanych dalej – punktem poboru gazu lub punktami poboru gazu (PPG) wskazanymi w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym nazwę i lokalizację obiektów, prognozowane zapotrzebowanie na gaz ziemny w okresie obowiązywania Umowy, rodzaje taryf, moc umowną, miejsce dostarczania oraz niezbędne dane w celu realizacji Umowy zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
3. Kompleksowa dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami Umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy świadczenia usług dystrybucji gazu (umowa kompleksowa) i będzie wykonywana zgodnie z przepisami ustawy prawo energetyczne, Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
4. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa państwa i zakłóceń na rynku naftowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1281).
5. Dostawa gazu odbywać się będzie przy ciśnieniu odpowiednim do wielkości określonej w warunkach przyłączenia instalacji sieci gazowej w obiektach odbiorcy - Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
6. Łączną ilość paliwa gazowego, która będzie miała zostać dostarczona Zamawiającemu w okresie obowiązywania Umowy do PPG, określonego w Załączniku nr 1a do SWZ Zamawiający szacuje na 2 177 100 kWh.
7. Zamawiający nie może określić dokładnego zużycia gazu ziemnego objętego przedmiotem zamówienia i z tego powodu przedstawił przewidywaną ilość zużycia ww. gazu. Podane zapotrzebowanie na paliwo gazowe oraz wartość zakupu i dystrybucji są wyłącznie wartościami szacunkowymi i mają charakter orientacyjny, a wartość wolumenu paliwa gazowego jest wartością szacowaną na podstawie dotychczasowego zużycia i nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości. Przewidywana – szacowana ilość zużycia gazu w okresie realizacji przedmiotu zamówienia nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania paliwa gazowego w czasie trwania umowy i nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, służy wyłącznie do porównania i oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznego wolumenu paliwa gazowego, względem ilości określonej w Załączniku nr 1a do SWZ. Zamawiający zastrzega, że ma prawo do niewykorzystania do 20% szacowanej ilości zapotrzebowania paliwa gazowego określonego w ust. 6. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 80% wartości szacowanego zużycia.
Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w ust. 7 nie stanowi zmiany umowy, a wynagrodzenie Wykonawcy obejmować będzie opłatę z tytułu faktycznie zużytej ilości paliwa gazowego. W przypadku różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził jakichkolwiek roszczeń finansowych i innych wobec Zamawiającego niż wynikające z ilości zużytego przez Zamawiającego gazu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 877546,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 877546,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 877546,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unimot Energia i Gaz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730421440
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIMOT ENERGIA I GAZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
UNIMOT ENERGIA I GAZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 877546,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAOPATRZENI E OBIEKTÓW GMINY KOLONONOWSKIE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W PALIWO GAZOWE NA ROK 2026
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Gminy Kamienica Polska
- Dostawa i przesył gazu ziemnego z sieci gazowej do budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ząbkach
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do obiektów Sądu Rejonowego w Lubaczowie i Przeworsku
- ZAKUP W RAMACH UMOWY KOMPLEKSOWEJ PALIWA GAZOWEGO I JEGO DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY OBIEKTÓW MIASTA I GMINY OLSZTYN W OKRESIE OD 01.07.2025 R DO 30.06.2026 R.
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.