eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrowyŚwiadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Nowe Ostrowy



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Nowe Ostrowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Ostrowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ostrowy 80

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-350

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 243561400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@noweostrowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.noweostrowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-822b2a9b-0662-4e55-a898-13d11ed885c6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Nowe Ostrowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-822b2a9b-0662-4e55-a898-13d11ed885c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053877/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Nowe Ostrowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553989

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 988015,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.1 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Nowe Ostrowy obejmującej odbiór odpadów: od
a) właścicieli nieruchomości zamieszkałych:
- zabudowa jednorodzinna - liczba gospodarstw: 744
-zabudowa wielorodzinna: 420
b) z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest do obsługi i wyposażenia w pojemniki/kontenery na odpady komunalne Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest do zaopatrzenia nieodpłatnego właścicieli nieruchomości zamieszkałych (budynki jednorodzinne) w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Worki Wykonawca dostarczy bezpośrednio do właścicieli nieruchomości każdorazowo po odbiorze napełnionych worków.
Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest do zaopatrzenia nieodpłatnego właścicieli nieruchomości zamieszkałych (budynki wielorodzinne) w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pojemników w należytym stanie technicznym i sanitarnym.

3.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych:

3.2.2.1 Od właścicieli nieruchomości zamieszkałych:
Rodzaj odbieranych odpadów i częstotliwość odbioru:
a) selektywnie zebranych w pojemnikach lub workach następujących frakcji odpadów:
- szkło, w tym szkło bezbarwne i szkło kolorowe,
- miejscowość Ostrowy-Cukrownia (posesje wielolokalowe) - 1 raz w miesiącu
- pozostałe nieruchomości – 1 raz na 2 miesiące
- tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe i metale,
- miejscowość Ostrowy-Cukrownia (posesje wielolokalowe) – 2 razy na miesiąc
- pozostałe nieruchomości zamieszkałe – 1 raz w miesiącu

- papier i tektura,
- miejscowość Ostrowy-Cukrownia (posesje wielolokalowe) – 1 raz w miesiącu
- pozostałe nieruchomości zamieszkałe – 1 raz na 2 miesiące

- bioodpady.
-zabudowa jednorodzinna:
- w okresie od 1 listopada do 31 marca - 1 raz w miesiącu,
- w okresie od 1 kwietnia do 31 października - 2 razy w miesiącu
- zabudowa wielorodzinna - 2 razy w miesiącu

b) pozostałości z sortowania zebranych w pojemnikach (zmieszane odpady)
- zabudowa jednorodzinna:
- w okresie od 1 listopada do 31 marca - 1 raz w miesiącu,
- w okresie od 1 kwietnia do 31 października - 2 razy w miesiącu
- zabudowa wielorodzinna – 2 razy w miesiącu

3.2.2.2 Z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych:
lokalizacja: miejscowość Ostrowy 1D, 99-350 Ostrowy.
Rodzaj odpadów odbieranych z punktu i częstotliwość odbioru:
a) szkło, w tym szkło bezbarwne i szkło kolorowe – 1 raz na kwartał,
b) tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe i metale – 1 raz na kwartał,
c) papier i tektura – 1 raz na kwartał,
d) bioodpady – 1 raz w miesiącu,
e) przeterminowane leki i chemikalia, odpady niebezpieczne – 2 razy w roku,
f) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki – 2 razy w roku,
g) zużyte baterie i akumulatory – 2 razy w roku,
h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 1 raz na kwartał,
i) meble i inne odpady wielkogabarytowe - 1 raz w miesiącu,
j) zużyte opony - 1 raz na kwartał,
k) odpady zielone - 1 raz na kwartał,
l) odpady budowlane i rozbiórkowe - 1 raz na kwartał,
m) odzież i tekstylia, - 2 razy w roku,
n) popiół z przydomowych kotłowni– 2 razy w roku.

Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na czas trwania umowy PSZOK w pojemniki. Wymaga się by pojemniki były szczelne i zostały odpowiednio oznakowane. Wykonawca zobowiązany jest także do utrzymania ich w należytym stanie technicznym i sanitarnym.

3.2.3 Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia na bieżąco ewidencji ilościowej i jakościowej zgodnie z katalogiem odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze lub określenie w inny sposób ilość przyjętych odpadów, a następnie odnotowanie jej w ewidencji.

3.2.4 Zamawiający informuje, że łączna ilość odpadów wytworzona w roku 2023 wyniosła 625,286 Mg.
Szacowana ilość odpadów obejmująca wielkość zamówienia tj . okres od 01.01.2025r. do 30.06.2026r. wynosi 984,825 Mg. Podana ilość odpadów jest szacunkowa i należy traktować ją orientacyjnie, ponieważ może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Wykonawca przy sporządzaniu oferty obowiązany jest do uwzględnienia danych zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie/zwiększenie ilości odebranych odpadów.

3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 2 do SWZ.,
 projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1144662,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1144662,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1144662,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880205921

7.3.3) Ulica: Komunalna 4

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1144662,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.