Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00522750/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00538342/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2025/BZP 00020507/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00339900/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-22
- 2025/BZP 00339904/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-22
- 2024/BZP 00674962/01 - Wynik z dnia 2024-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa aparatury i urządzeń wytwórczych i laboratoryjno-diagnostycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2497dc12-dc1c-414a-a8c2-4471b0bb04281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jednorazowa dostawa aparatury i urządzeń wytwórczych i laboratoryjno-diagnostycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2497dc12-dc1c-414a-a8c2-4471b0bb0428
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048591/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Aparatura i urządzenia wytwórcze i laboratoryjno-diagnostyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/39/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 859822,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Chłodziarko-zamrażarka – 2 sztukiZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 78048,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Chłodziarka farmaceutyczno-laboratoryjna – 1 sztukaZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 22764,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Lodówka transportowa – 1 sztukaZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 3 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 17073,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Zamrażarka niskotemperaturowa – 1 sztukaZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 4 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Przenośne urządzenie do kontroli mikrobiologicznej czystości powietrza – 3 sztukiZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 5 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 160975,62 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Przenośny licznik cząstek w powietrzu do monitorowania i kwalifikacji pomieszczeń czystych – 1 sztukaZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 6 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 67479,67 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Zgrzewarka – 1 sztukaZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 7 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8:1. Moduły inkubacyjne do systemu BacT/ALERT – 1 sztuka
2. Wykonania kwalifikacji IQ, OQ zgodnej z założeniami dobrej praktyki wytwarzania (Obwieszczenie Ministra Zdrowia z dnia 28 kwietnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Zdrowia
w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz.U. 2022 poz. 1273 z późn. zm.)) lub obowiązującym w Polsce i Unii Europejskiej dokumentem równoważnym –ilość 1
Zgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 8 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9: Wirówka laboratoryjna – 1 sztukaZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 9 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10: Rejestrator danych temperatury – 1 sztukaZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 10 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 20406,50 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11: Komora laminarna – 1 sztukaZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 11 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12: Cieplarka – 1 sztukaZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 12 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13: Wytrząsarka laboratoryjna – 1 sztukaZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 13 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14: Inkubator – 1 sztukaZgodnie z Rozdziałem 5, pkt 5.3, Pakiet 14 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 85570,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie w/w pakietu nie zostały złożone żadne oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie w/w pakietu nie zostały złożone żadne oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie w/w pakietu nie zostały złożone żadne oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 16 w Siemianowicach Śląskich od stycznia 2026 do grudnia 2026.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od stycznia do czerwca 2026r.
- Świadczenie usługi zakupów, a w tym żywności, przygotowania i dostawy posiłków
- Utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego na terenie miasta Siemianowice Śląskie.
- Modernizacja budynku D na potrzeby AOS dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elektropolerki metalograficznej - KC-DE-zp.272-677/25
- "Dostawa aparatury i wyposażenia pomocniczego dla Działu Laboratoryjnego WSSE we Wrocławiu (8 części)"
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej w podziale na dwie części
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





