Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619865/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd, konserwacja oraz naprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego z podziałem na 3 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261456024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.platformazakupowa.pl/pn/17wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd, konserwacja oraz naprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego z podziałem na 3 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c426814a-b0f4-460e-842d-e8dca0dde437
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207520/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Przegląd i konserwacja oraz naprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacjnego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619865
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 39/WOG/U/Infrastr./24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 292859,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów konserwacyjnych i naprawa oraz naprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w kompleksach wojskowych administrowanych przez 17 WOG, z podziałem na 3 zadania:
1) Zadanie nr 1 – GZ Koszalin;
2) Zadanie nr 2 – GZ Darłowo;
3) Zadanie nr 3 – GZ Kołobrzeg.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na pojedyncze zadanie lub na wszystkie zadania łącznie. Każde zadanie będzie oceniane osobno.
Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych;
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej.
Zakres usługi obejmuje wykonanie przeglądu i konserwacji oraz naprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w kompleksach wojskowych administrowanych przez 17 WOG Koszalin, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi – zakresem/ wyceną prac konserwacyjnych- załącznik nr 2 a)b)c) do SWZ oraz harmonogramem realizacji usługi we wskazanych obiektach- załącznik nr 4 a)b)c) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163787,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1123051,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163787,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPON S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511006700
7.3.3) Ulica: Przestrzenna 6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-800
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397487,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie nr 2 – GZ Darłowo: 122 203,85 ;
Zadanie nr 3 – GZ Kołobrzeg: 60 812,09 .
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 19/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja baru w budynku C przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie.
- Implanty do zabiegów neurochirurgicznych
- Naprawa systemów odwodnienia wraz z wymianą elementów odwodnienia i regulacją kratek w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Gryfice
- "Świadczenie usług w zakresie koszenia i podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina.
- DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA OCHRONNEGO (4 ZADANIA).
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 9/25 Usługa okresowych przeglądów urządzeń klimatyzacji oraz przeglądów z wymianą filtrów central wentylacyjnych, wentylatorów i nawiewników
- Świadczenie usług konserwacyjnych oraz napraw, w tym napraw awaryjnych w budynku Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie
- REMONT BIOREAKTORA OB.204 WRAZ Z KOMORĄ POMIAROWĄ OB.201 I ZAGĘSZCZACZEM OSADU OB.203 NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Serwis wentylacji mechanicznej w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.