Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00567420/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00577513/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00583622/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00592480/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa wyrobów medycznych do zabiegów ortopedycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012298697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cegłowska 80
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-809
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 225690247
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.wojciechowska@bielanski.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bielanski.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa wyrobów medycznych do zabiegów ortopedycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ac3795c-da15-48fe-8b00-95b2d15f0aac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-114/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO, ENDOPROTEZA BARKU, GWÓŹDŹ ODPIĘTOWYPakiet 1 – ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO, ENDOPROTEZA BARKU, GWÓŹDŹ ODPIĘTOWY
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 134850 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – SUBSTYTUTY KOSTNE DO OPERACJI ORTOPEDYCZNYCHPakiet 2 – SUBSTYTUTY KOSTNE DO OPERACJI ORTOPEDYCZNYCH
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 54798 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – SUBSTYTUTY KOSTNE DO OPERACJI ORTOPEDYCZNYCH 2Pakiet 3 – SUBSTYTUTY KOSTNE DO OPERACJI ORTOPEDYCZNYCH 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 18952 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4– SYNTETYCZNY IMPLANT ŁĄKOTKIPakiet 4– SYNTETYCZNY IMPLANT ŁĄKOTKI
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 8600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 – PŁYTKI DO ZESPOLEŃ W OBRĘBIE STAWU ŁOKCIOWEGO I STOPYPakiet 5 – PŁYTKI DO ZESPOLEŃ W OBRĘBIE STAWU ŁOKCIOWEGO I STOPY
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 23746,59 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 – MEMBRANY DO ZABIEGÓW ARTROSKOPOWYCHPakiet 6 – MEMBRANY DO ZABIEGÓW ARTROSKOPOWYCH
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 12700 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 – SPACERY DO STAWU BIODROWEGO, KOLANOWEGO I BARKOWEGO GOTOWEPakiet 7 – SPACERY DO STAWU BIODROWEGO, KOLANOWEGO I BARKOWEGO GOTOWE
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 16650 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 – SYSTEM REDUKTORÓW STOŻKA DO OPERACJI REWIZYJNYCH STAWU BIODROWEGOPakiet 8 – SYSTEM REDUKTORÓW STOŻKA DO OPERACJI REWIZYJNYCH STAWU BIODROWEGO
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 19510 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 – PIERWOTNA CZĘŚCIOWA ENDOPROTEZA KOLANA TYPU „RESURFACING”Pakiet 9 – PIERWOTNA CZĘŚCIOWA ENDOPROTEZA KOLANA TYPU „RESURFACING”
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
33183200-8 - Protezy ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 15228 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH ORTHO UPROSZCZONA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792167899
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FH ORTHO UPROSZCZONA S.A. ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
FH ORTHO UPROSZCZONA S.A. ODDZIAŁ W POLSCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47341,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47341,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47341,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Med&Care sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958-170-89-68
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47341,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20468,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20468,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20468,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Med&Care sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958-170-89-68
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20468,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9288,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9288,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9288,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Med&Care sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958-170-89-68
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9288,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
. Nie została złożona żadna oferta
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
.Nie została złożona żadna oferta
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16446,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16446,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16446,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METABIO Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676 26 54 890
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16446,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w 9 budynkach mieszkalnych
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. "Metaanaliza i ocena Regionalnych Programów Zdrowotnych współfinansowanych ze środków EFS w okresie programowania 2014-2020"
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Wykonanie robót budowalnych w zakresie remontu pokrycia dachu na budynku Państwowego Instytutu Geologicznego Oddział Karpacki w Krakowie przy ul. Skrzatów 1
- Remont budynku garażowo-magazynowego na Obwodzie Drogowym Mińsk Mazowiecki
- Organizacja Sympozjum Naukowego Instytutu Zarządzania pt. "Badania naukowe i dydaktyczne w naukach o zarządzaniu" w dniach 24-25 września 2025 r. dla 65 osób.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia medycznego w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzozowie
- Dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla Przychodni przy ul. Murarskiej 4, oraz pozostałych lokalizacji MCM "Bałuty" w Łodzi w 2025 roku
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Samorządowej Przychodni Zdrowia w Jaworzynie Śląskiej
- ZP/12/25 sukcesywne dostawy leków na śluzówkę, akcesoriów stomatologicznych oraz tamponów hemostatycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.