Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00588990/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00602721/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej
i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczeji ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6de758f8-e54b-4a29-9c8c-bdabd3b6317b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/239/055/D/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 994690,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej
i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ o nazwie: „opis przedmiotu zamówienia”.
3. Liczby zamawianej odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego zostały wskazane w formularzy cenowym będącym załącznikiem nr 1A do SWZ.
4. Szczegółowe warunki realizacji dostaw zostały określone we wzorze umowy będącej załącznikiem nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1071734,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1071734,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1071734,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Paweł Tuczkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Artur Klemann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191503030
7.3.3) Ulica: Worcella 31
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-809
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUKAN S.C. PAWEŁ TUCZKOWSKI ARTUR KLEMANN
jakie przetargi wygrała firma
TUKAN S.C. PAWEŁ TUCZKOWSKI ARTUR KLEMANN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1071734,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa prototypowych wysokoobrotowych układów przepływowych maszyn wirujących (turbosprężarek) pracujących w układzie ORC-VCC
- Dostawa systemu do zdalnego zarządzania infrastrukturą AV
- Dostawa materiału roślinnego - 4 zadania
- Dostawa wyrobów do sterylizacji plazmowej i testy do Autoczytnika Autorider 390G prod.3M Health Care
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do Kaszubskiego Dywizjonu SG w Gdańsku - Westerplatte, Placówki SG w Krynicy Morskiej, Placówki SG w Ustce, Grupy Zamiejscowej w Łebie w sezonie opałowym 2025/2026
- Dostawa komór laminarnych, wirówki i wyparki próżniowej w 4 pakietach dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia oraz rękawic roboczych i ochronnych na potrzeby PGO "Eko - MAZURY" Sp. z o.o. na okres 12 mies z podziałem na 2 części
- Dostawa zestawów pilarza
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Narol
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży oraz obuwia roboczego dla pracowników WSPR w Rzeszowie
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
- Zakup wraz z dostawą sortów mundurowych oraz obuwia dla pracowników wewnętrznych służb ochrony Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.