eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CielądzDostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania na potrzeby Gminy Cielądz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania na potrzeby Gminy Cielądz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIELĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148199

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 59

1.5.2.) Miejscowość: Cielądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-214

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468152429

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@cieladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieladz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94530f9b-b4c5-4e60-becc-78cfb484310d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania na potrzeby Gminy Cielądz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94530f9b-b4c5-4e60-becc-78cfb484310d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064390/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania na potrzeby Gminy Cielądz w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560515

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.SO.2714.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania na potrzeby Gminy Cielądz w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”. Realizacja dostaw wpłynie na zapewnienie kompleksowej ochrony przed zagrożeniami zewnętrznymi, wirusami, malware, oraz wzmocnienie bezpieczeństwa danych i zasobów.

2. Szczegółowy zakres dostaw obejmuje:

1) Ze względu na wymagania programu „Cyberbezpieczny Samorząd” Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został dostarczony do siedziby Zamawiającego w terminie do 130 dni od podpisania umowy, w trzech etapach:

A. Etap I – Planowany okres dostawy sprzętu do 30.11.2024r.:
 Zaawansowany System Antywirusowy – ilość licencji : 27 na okres 24 miesięcy;
 System ochrony przed wyciekami DLP – ilość wymaganych licencji: 25 na okres 24 miesięcy
 Licencja na subskrypcję zabezpieczeń typu IDS, IPS – ilość: 2 urządzenia wraz z licencjami oraz dodatkowo jedną licencję na urządzenie, które jest już w posiadaniu Zamawiającego;
 Oprogramowanie szyfrujące – ilość wymaganych licencji: 25 na okres 24 miesięcy.




B. Etap II – Planowany okres dostawy sprzętu do 31.12.2024r.:
 Bateria zewnętrzna do podtrzymania zasilania awaryjnego urządzeń serwerowych typu UPS – 2 sztuki;
 Agregat prądotwórczy – 1 sztuka.

C. Etap II – Planowany okres dostawy sprzętu do 28.02.2025r.:
 Sieciowe urządzenie przechowywania danych typu NAS – 1 sztuka;
 Serwer – 2 sztuki.
 System zarządzania infrastrukturą informatyczną klasy ITSM - licencja na 35 stanowisk komputerowych oraz 1 licencja dostępowa do konsoli zarządzającej

2) Szczegółowy zakres, parametry oraz minimalne wymagania sprzętowe dla wykonania zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
3) Każdy etap realizacji zamówienia zakończy się protokołem odbioru dostarczonego do siedziby Zamawiającego sprzętu i wdrożenia elementów zamówienia przez Wykonawcę oraz wystawieniem faktury przez Wykonawcę.

3. Wszystkie rozwiązania oparte o oprogramowanie (tzw. Software) muszą być objęte minimum 2 letnim okresem wsparcia producenta.
4. Minimalne warunki gwarancji:
 Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi: min. 24 miesiące, chyba, że opis przedmiotu zamówienia wskazuje inaczej.
 Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie dla całości dostawy.
 Udzielona gwarancja i rękojmia obejmują wszystkie elementy dostarczonego sprzętu.
 (dotyczy sprzętu) W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego wyposażenia, sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad.
 (dotyczy sprzętu)W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy wyposażenia i sprzętu.
 Czas reakcji serwisu (podjęcie czynności związanych z usunięciem zgłoszonej usterki) w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia awarii, chyba że opis przedmiotu zamówienia wskazuje inaczej.
 Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00), fax, e-mail lub WWW (przez całą dobę); Wykonawca ma udostępnić pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń dla dostarczanych rozwiązań. Każde zgłoszenie należy potwierdzić drogą pisemną lub elektroniczną w postaci potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia
 Gwarantowany czas naprawy nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych (par. 4 ust. 13 wzór umowy)
 Wskazane powyżej minimalne zapisy muszą być uwzględnione w karcie gwarancyjnej,
 Inne wymagania:
 Bezpłatna dostawa, wniesienie, montaż, instalacja, uruchomienie, konfiguracja, przeszkolenie pracownika Zamawiającego z obsługi dostarczonych urządzeń/oprogramowania.
 Karta gwarancyjna dostarczana przez wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych, które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.
 Instrukcja obsługi w jęz. polskim w wersji drukowanej lub elektronicznej.

5. Wykonawca zobowiązuje się, do dostarczenia sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, w pełni zmontowanego, fabrycznie nowego (bez śladu wcześniejszego użytkowania), pełnowartościowego, wolnego od wad materiałowych i produkcyjnych oraz wolnych od wad technicznych i prawnych. Nie dopuszcza się sprzętu używanego, recertyfikowanego, repakowanego.
6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, oznakowany oraz musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia określony w niniejszej SWZ
7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone oprogramowanie wraz z dostawą sprzętu
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Ilekroć w niniejszej SWZ, dokumentacji technicznej przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze parametry, standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne niż wskazane w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

10. Uwaga!
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych opisanych w rozdziale X ust. 4 SWZ.

11. Zamówienie realizowane jest w ramach:
Program: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC)
Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe
Działanie: 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
Fundusz: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)
Nr naboru: FERC.02.02-CS.01-001/23
Tytuł projektu: Zintegrowane Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa Gminy Cielądz: Implementacja Rozwiązań Bezpieczeństwa IT, Szkolenia, Audyty i Infrastruktura Krytyczna

12. Obszar realizacji dostawy: siedziba Zamawiającego - wszelkie koszty dojazdu ponosi wyłącznie Wykonawca.
13. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu, aby oferowany towar był równoważny lub lepszy jakościowo i funkcjonalnie z przedstawionym w opisie.
14. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie dokonać wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do wskazanych pomieszczeń i ich rozładunku, instalacji, podłączenia oraz uruchomienia i konfiguracji jeśli będzie to wymagane.
15. Jeżeli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
16. Pod pojęciem „minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza że wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.

Pozostałe zapisy - SWZ rozdział IV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

48822000-6 - Serwery komputerowe

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270354,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270354,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miecz Net Karol Labe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240116981

7.3.3) Ulica: Mieczyków 14A

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270354,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W wyniku wydłużenia terminu związania ofertą i podpisania umowy w grudniu, dokonano zmian ilości etapów i terminów dostaw sprzętu, nie zmieniając terminu końcowego dostaw.
1. Wykonawca dostarczy, oferowany sprzęt i oprogramowanie do siedziby zamawiającego: Urząd Gminy w Cielądz, Cielądz 59, 96-214 Cielądz w terminie do 130 dni od podpisania umowy, etapami:
A. Etap I – Planowany okres dostawy sprzętu do 31.12.2024r.:
 Zaawansowany System Antywirusowy – ilość licencji : 27 na okres 24 miesięcy;
 System ochrony przed wyciekami DLP – ilość wymaganych licencji: 25 na okres 24 miesięcy
 Licencja na subskrypcję zabezpieczeń typu IDS, IPS – ilość: 2 urządzenia wraz z licencjami oraz dodatkowo jedną licencję na urządzenie, które jest już w posiadaniu Zamawiającego;
 Oprogramowanie szyfrujące – ilość wymaganych licencji: 25 na okres 24 miesięcy.
 Bateria zewnętrzna do podtrzymania zasilania awaryjnego urządzeń serwerowych typu UPS – 2 sztuki;


B. Etap II – Planowany okres dostawy sprzętu do 28.02.2025r.:
 Agregat prądotwórczy – 1 sztuka.
 Sieciowe urządzenie przechowywania danych typu NAS – 1 sztuka;
 Serwer – 2 sztuki.
 System zarządzania infrastrukturą informatyczną klasy ITSM - licencja na 35 stanowisk komputerowych oraz 1 licencja dostępowa do konsoli zarządzającej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.