Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563828/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż komory chłodniczej do punktu żywienia w Sanatorium Uzdrowiskowym "MEWA" w Kołobrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802
1.5.8.) Numer faksu: +48943522516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1072433-18e1-4895-844e-45cd978892b31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż komory chłodniczej do punktu żywienia w Sanatorium Uzdrowiskowym "MEWA" w Kołobrzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1072433-18e1-4895-844e-45cd978892b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.48.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 40000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż komory chłodniczej w punkcie żywienia w Sanatorium Uzdrowiskowym „MEWA” w Kołobrzegu, zgodnie z załącznikiem nr 1
2. Szczegółowy opis i warunki dostawy wyszczególniono w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
3. Dostarczany sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz zaopatrzony w odpowiednie atesty i certyfikaty oraz powinien odpowiadać parametrom technicznym i użytkowym opisanym w specyfikacjach asortymentowych zamieszczonych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Do każdego urządzenia powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona w języku polskim oraz karta gwarancyjna.
4. Z dostawą łączy się usługa polegająca na dostarczeniu zamawianego sprzętu transportem wykonawcy do miejsca przeznaczenia, zainstalowania urządzeń w miejscu pracy, podłączenie urządzeń do odpowiednich sieci i ich uruchomienie, a także przeprowadzenie dwukrotnego szkolenia personelu zatrudnionego na dwóch zmianach obsługującego urządzenia.
5. Czas reakcji na ewentualne awarie maksymalnie 3 godzin w okresie gwarancji.
6. Regularne obowiązkowe przeglądy serwisowe przynajmniej raz w miesiącu od końcowego protokołu dostawy potwierdzonego w książce przeglądu.
7. Obowiązkowe zapoznanie się z możliwościami technicznymi podłączenia urządzeń we wskazanym obiekcie przed złożeniem oferty.
8. Zapoznanie się z organizacją kuchni z pisemnym potwierdzeniem – ocena wizualna do dnia 05.11.2024 r. w Punkcie Żywienia – WIZJA LOKALNA.
9. Okres gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt nie mniej niż 3 lata.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57236,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67527 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57236,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369171879
7.3.3) Ulica: ul. Morska 44
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-225
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SUMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57236,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Wymiana rur wodociągowych w S.U. MEWA C
- Dostawa środków do dezynfekcji
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budynku usługowego "Pijalni wód" w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu.
- Wydzielenie i oddymianie klatki schodowej K2 oraz podłączenie systemu oddymiania grawitacyjnego do istniejącego systemu sygnalizacji pożarowej dla klatki schodowej K2 w budynku A
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek Przedszkola Miejskiego nr 10 w Kołobrzegu
- Dostawa wyposażenia: mebli do przebudowanych pomieszczeń
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w przyczepach gastronomicznych
- Dostawa wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: "Przedszkole "Promyki Bałtyku" w Mścicach - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino"
- "Roboty budowlane w Zespole szkolno-przedszkolnym nr 1 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Zielony Rynek 2 polegające na zmianie aranżacji stołówki, kuchni i zaplecza kuchennego"
- Remont kapitalny kuchni w przedszkolu w Białej.
więcej: Przemysłowy sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.