Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00629616/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
- 2024/BZP 00644867/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie systemu / oprogramowania do wydawania, obsługi i weryfikacji ważności kart w ramach realizacji Miejskich Programów, opartego na Systemie FORIS i wdrożenie aplikacji mobilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SOCHACZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sochaczew.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie systemu / oprogramowania do wydawania, obsługi i weryfikacji ważności kart w ramach realizacji Miejskich Programów, opartego na Systemie FORIS i wdrożenie aplikacji mobilnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a3dcc74-2f4e-4a0e-9319-2cd12d6b6350
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252161/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Utrzymanie systemu / oprogramowania do wydawania, obsługi i weryfikacji ważności kart w ramach realizacji Miejskich Programów, opartego na Systemie FORIS i wdrożenie aplikacji mobilnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemu / oprogramowania do wydawania, obsługi i weryfikacji ważności kart w ramach realizacji Miejskich Programów, opartego na Systemie FORIS dostarczanego w modelu usługowym (SaaS – Software as a Service) wraz z dostarczeniem, wdrożeniem i utrzymaniem aplikacji mobilnej.
Wyłoniony dostawca musi zagwarantować poprawne działanie obecnie wdrożonego rozwiązania FORIS Karta Miejska (dostarczonego w modelu usługowym) zintegrowanego z systemem parkometrów, basenem miejskim, biblioteką oraz rozwiązania FORIS Weryfikacja obsługującego następujące zniżki: Karta Mieszkańca, Karta Dużej Rodziny, Karta Weterana, Karta Honorowego Dawcy Krwi, Karta Zasłużonego Honorowego Dawcy Krwi, Karta Seniora 65+ i 75+. W ramach w/w programów, mieszkańcy posiadający karty mogą korzystać ze zniżek na usługi dostarczane przez miasto i podmioty powiązane: MOSiR, parkowanie, muzea, komunikacja miejska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy Pzp, w przypadku gdy zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu istotnie zmieniają charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieniają zakres zamówienia, zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 256 ustawy PzpNa podstawie art. 256 ustawy Pzp zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Na gruncie art. 90 ust. 3 ustawy Pzp za zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ istotnie zmieniającą charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności znacznie zmieniającą zakres zamówienia należy uznać w szczególności dodanie nowych części zamówienia, zmianę przedmiotu zamówienia. W takich przypadkach zamawiający będzie mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, a następnie wszcząć nowe postępowanie.
Zamawiający na chwile obecną modyfikuje przedmiot zamówienia – modyfikacja będzie miała charakter istotny.
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Żdżarów - II etap
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
- Dostawa i montaż aparatu do znieczulenia dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Budowa oczyszczalni ścieków dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Wymysłowie
- Budowa oczyszczalni ścieków dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Feliksowie
- Wykonanie robót geologicznych- wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych- otworu studziennego nr 2 dla potrzeb projektowanego wodociągu wiejskiego w miejscowości Żuków - SUW Żuków
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Puławy
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica
- Dostawa licencji oprogramowania środowiska wirtualnego Vmware albo oprogramowania równoważnego wraz z usługą asysty technicznej dla Sądu Najwyższego.
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania do zabezpieczania i szyfrowania poczty elektronicznej w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Jodłowa.
- Przedłużenie licencji na aktualizację i wsparcie techniczne FortiGate, FortiMail i FortiAnalyzer oraz zakup nowych urządzeń FortiGate i FortiSwitch wraz z ich wsparciem technicznym dla MOPS w Krakowie
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Ojrzeń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.