eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzKompleksowy system do zarządzania zasobami IT, użytkownikami oraz bezpieczeństwem w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowy system do zarządzania zasobami IT, użytkownikami oraz bezpieczeństwem w ramach projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowy system do zarządzania zasobami IT, użytkownikami oraz bezpieczeństwem w ramach projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf0bebf6-d977-4d89-918f-5d8ef2d12a5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035154/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Kompleksowy system do zarządzania zasobami IT, użytkownikami oraz bezpieczeństwem w ramach projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Grudziadzu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zadanie współfinansowane z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy w ramach Osi priorytetowej II Zaawansowane usługi cyfrowe Działania 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa oraz z budżetu państwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83652,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy system do zarządzania zasobami IT, użytkownikami oraz bezpieczeństwem w ramach projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu”. Przedmiot zamówienia obejmuje również system monitorujący zasoby sprzętowe i ruchy użytkowników w JTS oraz system zgłoszeniowy typu Sygnalista.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony z załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99668,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99668,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99668,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9552061116

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 38

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-627

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99668,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zostanie zrealizowana w terminie 10 dni kalendarzowych liczonych od dnia jej podpisania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.