Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597368/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowy system do zarządzania zasobami IT, użytkownikami oraz bezpieczeństwem w ramach projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowy system do zarządzania zasobami IT, użytkownikami oraz bezpieczeństwem w ramach projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf0bebf6-d977-4d89-918f-5d8ef2d12a5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035154/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Kompleksowy system do zarządzania zasobami IT, użytkownikami oraz bezpieczeństwem w ramach projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Grudziadzu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zadanie współfinansowane z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy w ramach Osi priorytetowej II Zaawansowane usługi cyfrowe Działania 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa oraz z budżetu państwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83652,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy system do zarządzania zasobami IT, użytkownikami oraz bezpieczeństwem w ramach projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu”. Przedmiot zamówienia obejmuje również system monitorujący zasoby sprzętowe i ruchy użytkowników w JTS oraz system zgłoszeniowy typu Sygnalista.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony z załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99668,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99668,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99668,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9552061116
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 38
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99668,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Rozbudowa drogi gminnej nr 040145C - ul. Orla w Białym Borze, gm. Grudziądz wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biały Bór"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1353C Białochowo-Szembruczek
- Wymiana wciągarki oraz lin nośnych dźwigów typu SJA 1.19F o numerach fabrycznych A-24041 oraz A-24039
- Dostawy mleka i produktów mleczarskich - znak sprawy: Z/34/PN/25
- Dostawy materiałów budowlanych, malarskich, narzędzi i elektronarzędzi
- Prace konserwatorskie i budowlane Pałacu Opatek stanowiącego element kompleksu budynków Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki ..." - III
- Dostawa, instalacja i wdrożenie macierzy produkcyjnej oraz systemów operacyjnych z licencjami dostępowymi - w ramach Cyberbezpieczny Samorząd - II postępowanie
- Dostawa oprogramowania biurowego
- Zakup, dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych na rzecz Gminy Świdnica w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa zestawu do badania emisji akustycznej
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla Starostwa Powiatowego w Grójcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.