Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00631873/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ
W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA WYTRZEŹWIEŃ W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241978740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tołstoja 11
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32244280
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izba_rs@izbawytrzezwienrudasl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbawytrzezwienrudasl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b00ac7f-b850-42cc-98f5-be7394298f971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃW RUDZIE ŚLĄSKIEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b00ac7f-b850-42cc-98f5-be7394298f97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IW.D.26.2096.2024.WK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 285000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi będące przedmiotem zamówienia w następującej ilości godzin:1) Zadanie częściowe Nr 1 - do 1250;
2. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia na dyżurach:
1) dziennych w godzinach od 7:00 do 19:00;
2) nocnych w godzinach od 19:00 do 7:00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi będące przedmiotem zamówienia w następującej ilości godzin:1) Zadanie częściowe Nr 2 - do 800:
2. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia na dyżurach:
1) dziennych w godzinach od 7:00 do 19:00;
2) nocnych w godzinach od 19:00 do 7:00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi będące przedmiotem zamówienia w następującej ilości godzin:1) Zadanie częściowe Nr 3 - do 800:
2. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia na dyżurach:
1) dziennych w godzinach od 7:00 do 19:00;
2) nocnych w godzinach od 19:00 do 7:00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja energetyczna budynku przy ul. Katowickiej 4-6-8-10 w Rudzie Śląskiej etap I- remont kapitalny dachu budynku
- Dostawa respiratorów na potrzeby Oddziału Neonatologicznego Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka" - w zakresie wymaganym przez Ustawę o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 z późniejszymi zmianami - z podziałem na 16 pakietów
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na 2 zadania: zadanie nr 1 - dla Ruchu Bielszowice, zadanie nr 2 - dla Ruchu Halemba
- "Projekt Wielki Piec Huty Pokój - Centrum Transformacji w Rudzie Śląskiej - Nadzór Inwestorski"
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej oraz remont tarasu w budynku przy ul. Plebiscytowej 12
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- Usługa wykonania badań lekarskich wobec kandydatów na studia i studentów oraz kandydatów do szkół doktorskich i doktorantów Uniwersytetu Gdańskiego narażonych na działanie czynników szkodliwych.
- Świadczenie usług kompleksowej opieki medycznej dla pracowników CNK i członków ich rodzin na lata 2025- 2027
- Świadczenie usług lekarskich w zakresie wykonywania badań profilaktycznych i badań kierowców na potrzeby funkcjonariuszy i pracowników Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.